וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם כמעט שם": סמסונג החליטה לרדת על אפל, אבל שכחה משהו חשוב

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 18:12

כצפוי, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית יוצאת (שוב) במסע פרסום לעגני נגד מכשירי הדגל החדשים של אפל, אייפון 14 פרו. מביך? תלוי איך מסתכלים על זה

הפרסום הלעגני של סמסונג. צילום מסך,
המודעה של סמסונג/צילום מסך

מתקפלים ומגה-פיקסלים: על רקע אירוע ההכרזה החגיגי של אפל בשבוע שעבר, סמסונג לא מחכה יותר מדי ויוצאת בסדרה של ציוצים שלועגים למכשירי הדגל החדשים של המתחרה הגדולה ביותר שלה.

כמות המגה-פיקסלים במצלמות לא כל כך משנה, אלא אם אתם רוצים לצלם תמונה שתהפוך להיות כרזה מעל נתיבי איילון. סמסונג מנצלת את העובדה שהרוב המוחלט לא מודעים לא מאוד מבינים בתחום - ומעמידה בפרסומת החדשה את חומרת הצילום של סדרת ה-Galaxy S22 Ultra אל מול סדרת האייפון 14 פרו.

ונקפוץ רגע לסוף: מספר גבוה יותר של מגה-פיקסלים (נקודות בתמונה דיגיטלית) לא מעיד בהכרח על איכות תמונות טובה יותר. מה שבאמת חשוב במצלמה זה איכות העדשה ואיכות החיישן, שמשפיע על התמונה וגודל הפיקסלים. האם הרוב זקוקים למצלמת 108 מגה-פיקסל? כנראה שלא.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה וחלל לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

ונחזור לענייננו: הפרסומת החדשה יורדת בלשון העם על מכשיר הדגל של אפל הן ברמת העיצוב והן בחומרה. בציוץ שעלה לעמוד Samsung Mobile US, מתייחסת סמסונג להיעדר אייפון מתקפל, תוך שהיא מזכירה לעולם את תאריך ההכרזה על הסמארטפון המתקפל הראשון שלה. עם זאת, אנחנו לא יכולים לשכוח את הפיאסקו שחוותה החברה טרם ההשקה, כאשר יחידות שנשלחו לעיתונאים לסקירה נשברו או הפסיקו לעבוד.

בהמשך סמסונג עוקצת את אפל תחת הכותרת "48 מגה-פיקסל? אתם כמעט שם, אפל" - התייחסות לכך שדגמי האייפון 14 פרו כוללים מצלמה ראשית עם כמות פיקסלים קטנה יותר מה-Galaxy S20 Ultra, שהושק לפני יותר משנתיים והגיע עם מצלמה ראשית של 108 מגה-פיקסל.

ראוי לציין שסמסונג תמיד עשתה צחוק ממכשירי אייפון חדשים. בשנת 2016, החברה יצרה סדרה של מודעות שלועגות להחלטה של אפל להסיר את שקע האוזניות של האייפון - ועשתה את אותו הדבר עם סדרת ה-Galaxy זמן קצר לאחר מכן. פרסום לעגני מצד סמסונג ראינו גם כלפי ההחלטה של אפל להסיר המטען (ואתם יודעים איך זה הסתיים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully