וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: "דודה שלי מתה בשנתה מפיצוץ סמארטפון של שיאומי"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 10:32

"היא ישנה ושמרה את הטלפון ליד פניה בצד הכרית". הסיוט של כולנו: יוטיובר טכנולוגיה הודי טוען כי דודתו נמצאה מתה בשנתה בגלל סמארטפון של שיאומי שהתפוצץ בהפתעה. החברה פתחה בחקירה

הסמארטפון שהתפוצץ. MD Talk YT,
הסמארטפון שהתפוצץ/MD Talk YT

סיבה מספיק טובה למה לא לישון עם הטלפון החכם לידכם במהלך הלילה: היוטיובר ההודי המצליח MD Talk YT, המחזיק בחשבון עם יותר מ-300 אלף מנויים (Subscribe), טוען בציוץ חדש שפרסם בטוויטר כי דודתו נהרגה בשנתה כתוצאה מפיצוץ סמארטפון של שיאומי מדגם Redmi 6A - וצירף תמונות של הטלפון החרוך.

"אתמול בלילה דודה שלי נמצאה מתה. היא השתמשה ב-Redmi 6A", כתב היוטיובר בציוץ, בצירוף תיוגים של בכירים בשיאומי. "היא ישנה ושמרה את הטלפון ליד פניה בצד הכרית ואחרי זמן מה הטלפון התפוצץ. אלו זמנים קשים עבורנו. באחריות המותג לתמוך בנו".

לאחר הפרסום, בענקית הטכנולוגיה הסינית הודיעו כי פתחו בחקירת המקרה וכי הם משתפים פעולה עם המשפחה. במקביל, בציוץ נוסף שפרסם היוטיובר הוא סיפר על בנה של דודתו שמשרת בצבא והוסיף כי "היא הייתה משתמשת בטלפון שלה רק כדי להתקשר ולצפות ביוטיוב. המשפחה חיה חיים פשוטים מאוד".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

הסמארטפון לאחר הפיצוץ. MD Talk YT,
"היא השתמשה ב-Redmi 6A". הצילום שפרסם היוטיובר/MD Talk YT

בתמונות שצירף ניתן לראות את הטלפון המפוחם, שספג נזק רב מאוד, כאשר חלקו האחורי התעוות ונמס מעוצמת החום כתוצאה מהפיצוץ לכאורה. בתמונה אחרת, גרפית במיוחד וקשה לצפייה, מופיעה האישה שוכבת בשלולית דם על מיטתה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
האישה שמתה מפיצוץ הסמאטרטפון. MD Talk YT,
תמונה קשה: האישה שוכבת במיטתה בתוך שלולית דם/MD Talk YT

על אף שהנסיבות במקרה הנוכחי אינן ידועות, מדובר לצערנו בתופעה מוכרת. בעיות בסוללה נובעות בעיקר בשל הטענה לא נכונה, שימוש במטען, סוללה או בכבל שאינם מקוריים או בחשיפת הסמארטפון לשמש בתדירות גבוהה. מקרה דומה התרחש ב-2019, כאשר סמארטפון של שיאומי Redmi 9A התפוצץ בכיסו של משתמש - שספג פציעת קלות יחסית.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully