וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר לכם? מטא משיקה חדרי צ'אט קהילתיים בפייסבוק ובמסנג'ר

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 10:30

במסגרת הצ'אטים החדשים, אנשים יוכלו להקים קבוצות וקהילות חדשות ולנהל שיחות בזמן אמת. "יותר ממיליארד אנשים משתמשים במסנג'ר כדי ליצור קשר עם חברים", כתב צוקרברג

פייסבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הכריז ביום שלישי על אפשרות של "צ'אטים קהילתיים" בפייסבוק ובמסנג'ר בזמן האמת. במסגרת הצ'אטים החדשים, אנשים יוכלו להקים קבוצות וקהילות חדשות, לנהל שיחות קוליות ובכתב ולהזמין אנשים אחרים לקחת חלק בשיחה הקבוצתית.

למעשה המטרה של פייסבוק לתת למשתמשים אפשרות לנהל שיחה בזמן אמת, מבלי לפרסם פוסט ולחכות לתגובות. מנהלי הקהילות יוכלו לסווג את הצ'אטים לפי נושאי שיחה שונים, וכך אנשים יוכלו להגיע בקלות לשיחות בנושאים שמעניינים אותם. כמו כן, ניתן יהיה לפתוח צ'אטים המיועדים להודעות בכתב או לשיחות קוליות (עד 30 חברים), וכן לשתף קטעי וידאו.

"צ'אטים קהילתיים מאפשרים לאנשים ליצור קשר עמוק יותר עם קהילות בזמן אמת סביב הנושאים שחשובים להם בפורמטים מרובים, כולל טקסט, אודיו ווידאו", אמרו בפייסבוק. "רוב האנשים משתמשים בפידים כדי לגלות תוכן ולהשתמש בהודעות לחיבורים עמוקים יותר. יותר ממיליארד אנשים משתמשים במסנג'ר כדי ליצור קשר עם חברים", כתב צוקרברג.

צ'אטים קהילתיים בפייסבוק. מטא,
"יותר ממיליארד אנשים משתמשים במסנג'ר". הצ'אטים הקהילתיים בפייסבוק/מטא

לדברי מטא, מנהלי הקהילות יוכלו לפתוח צ'אטים מוגדרים למטרות שונות - ערוץ שיחה שמוקדש לנושא מסוים, צ'אט שעוסק במפגש או באירוע קהילתי, שיחה סגורה בה רק מנהלים יכולים לשלוח הודעות ועדכונים, או צ'אט סגור למנהלים ולמגשרים של הקהילה. נוסף על כך, בהמשך ניתן יהיה לנהל צ'אט קהילתי בתוך אפליקציית מסנג'ר - בקול או בווידאו, ולחלק את הנושאים לקטגוריות.

בתוך כך, מנהלי הקהילות יקבלו כלים חדשים לבקרה ושליטה על השיח בצ'אטים, לרבות מחיקת הודעות, השתקה, השעיה וחסימה של אנשים שיפרו את הנהלים. כמו כן, מנהלים יוכלו להגדיר נהלים לאכיפת השיח בצ'אטים, שיפעלו באופן אוטומטי כנגד מי שיפר את החוקים. הצ'אטים הקהילתיים במסנג'ר ובפייסבוק יהיו זמינים תחילה במדינות נבחרות, ויורחבו בהמשך לקהילות ברחבי העולם - לרבות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully