וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשי אייפון 14 פרו מתלוננים על רעידות במצלמה

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 10:44

רעידות ורעשים: משתמשים רבים בכל העולם החלו להציף את הרשת בדיווחים על תקלה במצלמה בדגמי האייפון 14 פרו. אפל טרם התייחסה לנושא, על אף שהפתרון לא בטוח נמצא אצלה

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לאחר ההשקה המוצלחת - מגיעות הבעיות: פחות משבוע מאז שסדרת האייפון 14 הגיעה לחנויות ברחבי העולם, משתמשים רבים ברחבי הרשת מתלוננים על תקלה במצלמה בדגמי אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. לפי דיווח באתר 9to5Mac, התקלה מתרחשת בעת שימוש במצלמה באפליקציות צד שלישי - בהן אינסטגרם, טיקטוק וסנאפצ'ט. בסרטונים ותמונות נראים עיוותים בליווי קולות זמזום ושחיקה חזקים ורעידות של העדשה.

אחד הקורבנות הוא היוטיובר Luke Miani, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון קצר ובו נשמע צליל צורם (ומפחיד) במיוחד בוקע ממערך הצילום בגב של האייפון 14 פרו מקס. באופן מעניין, הבאג אינו מתרחש בעת שימוש במצלמה של האייפון, מה שמעיד על כך שהבעיה קשורה לתוכנת המכשיר ולא לחומרה של אפל. עם זאת, מאוד מלחיץ לשמוע צלילים כה צורמים מסמארטפון שעולה יותר מ-4,500 שקלים.

הצטרפו לעמוד האינסטגרם

הערכות הן כי עדכון גרסה שיוציאו בקרוב אינסטגרם, טיקטוק וסנאפצ'אט עשוי לפתור את הבעיה. ההמלצה שלנו כרגע היא לא לצלם באמצעות המצלמות המובנות בתוך האפליקציות. צלמו רק בעזרת אפליקציית הצילום של האייפון.

ומה עם אפל? נכון לכתיבת שורות אלה החברה טרם הגיבה בנושא, אך נוטה להמתין במקרים שכאלה ולבדוק את הדיווחים לעומק כדי להבין את היקף הליקוי והגורמים לו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully