וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואב האבק הרובוטי שהצליח לשגע גם את ציפי שביט

בשיתוף בנדא מגנטיק

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 9:03

עם טכנולוגיה מתקדמת ופטנט ייחודי, שואבי האבק הרובוטים של Hobot שוטפים את הרצפה 900 פעמים בדקה ונחשבים לאידיאלים לבתים עם בעלי חיים: "הם נמכרים בהצלחה רבה בישראל כבר למעלה מ-3 שנים"

בווידאו: מה חושבת זושה על שואבי האבק הרובוטים של Hobot?/יח"צ

שואבי אבק רובוטים הפכו כבר מזמן לאביזר קבע במאות אלפי בתים בישראל. הפופולריות הרבה שהם צברו בשנים האחרונות, ודי בצדק, גרמה לעוד ועוד יצרנים להיכנס לתחום ולהציע חלופות שונות ומגוונות. אחת מאותן חברות שנכנסה לשוק שואבי האבק הרובוטים היא יצרנית מנקי החלונות הרובוטים Hobot מטיוואן, שהחלה לשווק שואבים רובוטים עוד בשנת 2016 כשהציגה לשוק קונספט חדש - שואבים רובוטים שבנוסף לשאיבת אבק גם שוטפים את הבית. הכירו את Legee - שואבי האבק המובילים של החברה, שבעזרת טכנולוגיה מתקדמת שוטפים את הרצפה 900 פעמים בדקה והנחשבים לאידיאלים לבתים עם בעלי חיים.

בווידאו: זושה ושואב האבק הרובוטי של Hobot/יח"צ

Legee7 לשטיפה, ה-D7 לבתים עם בעלי חיים: הדגמים המובילים של Hobot

את הדגמים החדשים של Legee משווקת בישראל חברת בנדא מגנטיק, שיצאה בקמפיין חדשני לפרסום השואבים, וליתר דיוק של הדגמים המובילים Legee7 וה-D7. הדגם המבוקש Legee7 שוטף את הרצפה בעזרת טכנולוגיה חדשנית, בעוד שה-D7 מותאם לחיות מחמד ובעל הפטנט הבלעדי למניעת הסתבכות פרוות בעלי חיים במברשת הראשית זאת מבלי לפגוע באיכות הניקיון.

"את מנקי החלונות והשואבים השוטפים של הובוט אנו מוכרים בהצלחה רבה בישראל כבר למעלה משלוש שנים" מסר פול גלנד, סמנכ"ל שיווק בבנדא. "עם השקת סדרת לג'י 7 ולג'י D7 החלטנו לצאת בקמפיין אגרסיבי כשהמסר ברור - בנדא מתכוונת להיות שחקן בולט בשוק השואבים הרובוטים ושואבי האבק בכלל. הבחירה בציפי שביט האהובה על כולם כמובילת הקמפיין רק מחדדת את המסר".

שואב אבק רובוטי Legee D7. יח"צ,
שואב אבק רובוטי Legee D7/יח"צ

הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקמפיין היא לא אחרת מהשחקנית, הבדרנית ואושיית הרשת ציפי שביט, שתעשה שימוש בדמות "זושה" הפולנייה הידועה שלה. "זושה" תתלונן במהלך הפרסומת על כך שהשואבים של Legee לא מאפשרים לה להתלונן על מלאכת הניקיון, והשואבים החדשים מחליפים את מלאכת הספונג'ה הידועה. לאורך כל הקמפיין "זושה" תקטר שהשואבים של Legee עושים לה חיים קלים, ולא נשאר לה על מה להתלונן. במשך השנים, דמותה של הפולנייה המקטרת הפכה לאחת מהדמויות האהובות ביותר בגילומה של ציפי שביט. "אנחנו גאים מאוד שאחרי חיזורים רבים מצידנו ציפי הסכימה להוביל את הקמפיין ולתרום לנו מהכריזמה והכישרון האינסופי שלה", סיכם גלנד.

שואב אבק רובוטי Legee 7. יח"צ,
שואב אבק רובוטי Legee 7/יח"צ

הקמפיין החדש יעלה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, באתרי המסחר ובשלטים וכרזות בחנויות החשמל. עלות הקמפיין כולו מוערכת בכחצי מיליון שקל, ומאחוריו עומדת חברת בנדא מגנטיק, יבואנית שואבי Hobot ו-Legee לארץ.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף בנדא מגנטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully