וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה ליותר מ-2 מיליארד משתמשים: עדכנו עכשיו את וואטסאפ

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:57

מורידים קבצי וידאו שנשלחים אליכם בוואטסאפ? חוקרים מזהירים - קובץ זדוני עלול לאפשר לתוקפים לחדור למכשיר שלכם. מה עושים? מעדכנים את הגרסה

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

בשקט בשקט שחררה וואטסאפ לאחרונה עדכון קריטי ל-iOS ולאנדרואיד, שסוגר פרצות אבטחה חמורות. לפי דיווח שפורסם אתמול (שני) באתר GBHackers, וואטסאפ לא סיפקה הרבה פרטים בנוגע לפרצת האבטחה, בו היא מודה למעשה כי ניתן כבר לנצל את הכשל הקיים שמאפשר לגורמים מפוקפקים לפרוץ לסמארטפון מרחוק. תיקון האבטחה שוחרר בשבועיים האחרונים לכלל המשתמשים, ועודכן ברקע באופן אוטומטי. עם זאת, מומלץ לבצע את הבדיקה באופן ידני.

"שתי הפגיעות מסומנות בדרגת חומרה 'קריטית' נמצאו על ידי צוות האבטחה הפנימית של וואטסאפ", אמרו ב-GBHackers. מדובר בחולשה מסוג Zero-Day, כינוי לשימוש בפרצת אבטחה שלא הייתה ידועה עד כה וממועד פרסומה לא עברו ימים כלל (0 ימים).

לדברי וואטסאפ, הכשלים השונים שזוהו אפשרו לגורמים זדוניים לחדור למכשיר באמצעות שליחת קובץ וידאו זדוני, או במהלך שיחת וידאו בין משתמשים. ברגע שהתוקפים מקבלים גישה לטלפון, הם עלולים להפעיל תוכנות זדוניות, לגנוב נתונים רגישים או אפילו להשתלט על המכשיר באופן מוחלט.

איך תעדכנו את וואטסאפ?

  • משתמשי אייפון: בחנות App Store חפשו Whatsapp בשורת החיפוש > ולאחר מכן לחצו על "עדכון"
  • משתמשי אנדרואיד: בחנות Play חפשו Whatsapp בשורת החיפוש > ולאחר מכן לחצו על "עדכון"
  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully