וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם סמסונג ישן בארון? כדאי שתבדקו אותו

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:50

סרטון שפרסם היוטיובר הטכנולוגי Mrwhosetheboss מעלה חששות כי הסוללות בטלפוני סמסונג ישנים שאינם בשימוש עלולות להתנפח. אם יש לכם סמסונג ישן במגירה, כדאי לבדוק מה שלומו. הנה הפרטים

סמסונג גלקסי S4. Jason DeCrow, AP
סמסונג גלקסי S4/AP, Jason DeCrow

אם יש לכם סמסונג ישן בארון, כדאי שתבדקו אותו לראות שהסוללה שלו לא התנפחה. היוטיובר Mrwhosetheboss פרסום לאחרונה סרטון מדאיג. הוא גילה שבאוסף מכשירי הסמסונג שלו, חלקם דגמי גלקסי ישנים, הסוללות הפנימיות התנפחו, עד כדי מצב שהן גרמו לגב המכשיר להתבקע. סמסונג אספה את המכשירים הפגומים, ושלחה אותן למעבדות שלה. בסרטון עדיין אין עדכון של החברה בנושא. נציין שסוללה נפוחה היא סכנה, שכן סוללות נפוחות עלולות גם להתלקח.

כשהחל לחקור את הנושא, הוא שם לב שאנשים נוספים נתקלו בכך, ואספן סמסונג אחד טען שכל סמארטפון סמסונג שהיה ברשותו טרום דגם ה-S20, סבל מסוללה נפוחה. ברם, בסמארטפונים של יצרנים אחרים לא הופיעה הבעיה, לטענתו. הסבר האפשרי הוא שהנוזל האלקטרוליטי, שבתוכו מתרחשת התגובה הכימית של הסוללה, הופך לגז, והגז הזה גורם לסוללה להתנפח. אל תנסו לטעון טלפון עם סוללה נפוחה - זו סכנה של ממש.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

כזכור, לסמסונג יש היסטוריה לא טובה עם בעיות סוללה - דגם ה-Note 7 שלה סבל מבעיות סוללה ונטייה להתלקחות, עד כדי כך שהוא נאסר בטיסות. מצד שני, חוק המספרים הגדולים עובד כאן לרעת הענקית הקוריאנית שלא באשמתה: סמסונג היא היצרנית הכי גדולה בעולם של סמארטפונים. החברה מכרה 300 מיליון טלפונים רק בשנה החולפת. בהכרח, הכמויות של סוללות ישנות מתוצרת סמסונג שנמצאות בבתי צרכנים לעומת יצרנים אחרים, הן גדולות יותר, וגם את זה יש לקחת בחשבון.

כך או כך, פנינו לסמסונג לגבי תגובה רשמית בנושא, ונעדכן כשנקבל אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully