וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה: כך ייראו מכשירי ה-Galaxy S23 של סמסונג

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:53

הדלפות של העיצוב האפשרי של סדרת ה-S23 של סמסונג מעידות שייתכן השינוי העיצובי צפוי להיות בעיקר בדגמי הבסיס של החברה. הנה כל הפרטים

Galaxy S23. OnLeaks, Smartpix,
הדלפה: Galaxy S23/OnLeaks, Smartpix

האם סמסונג תשמור על הקו העיצובי של סדרת ה-Galaxy S? הדלפות של עיצוב מקדמי שחושף מדליף הסמארטפונים הסדרתי OnLeaks עשויות לאכזב את המעריצים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, שכן לפי הפרסום, סמסונג צפויה לחשוף שינוי עיצובי קל בלבד בדגמי הביניים, עם שילוב אלמנטים מדגם ה-Ultra.

לפי הפרסום, עיצובם של ה-Galaxy S23 וה-S23 Plus יהיה זהה לדגם ה-Galaxy Ultra S22, כאשר השטח הייעודי לעדשות יהיה חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ציפוי מתכת שמתמזג עם מסגרת המכשיר. עם זאת, דגם הפרימיום של סמסונג, ה-Galaxy S23 Ultra, צפוי לשמור על העיצוב הקיים.

כמו כן, לפי ההדלפה ניתן להבחין כי ה-Galaxy S23 Ultra יגיע עם מסך קמור (ככל הנראה בגודל 6.8 אינץ'), ואין סיבה לחשוב שלא יהיה מדובר במסך AMOLED עם קצב רענון גבוה, בדומה לדגמים המשווקים כיום. דגמי הביניים יגיעו מסכים בגודל זהה - 6.1 אינץ' ו-6.6 אינץ' בהתאמה, אך ישלבו מימדים מעט שונים. לעומת זאת, המסך של השניים צפוי להיות שטוח ולא קמור.

Galaxy S23 Ultra. OnLeaks, Smartpix,
הדלפה: Galaxy S23 Ultra/OnLeaks, Smartpix
Galaxy S23. OnLeaks, Smartpix,
הדלפה: Galaxy S23/OnLeaks, Smartpix

אירוע ההכרזה של סמסונג צפוי להתקיים בתחילת 2023, ככל הנראה באזור חודש ינואר. כרגע זהו רק עיצוב אפשרי המבוסס על הדלפות, אבל אם כך גם ייראה אזור העדשות במציאות, הרי שמדובר בשינוי עיצובי קל במיוחד. יהיה גם מעניין לראות אם סמסונג תלך בעקבות אפל ותנסה להפוך את המגרעת, בתצורת "חור", לדינאמית.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully