וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזניות גלקסי Buds 2 Pro: צעד קטן לאוזניים

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 18:59

ה-גלקסי Buds 2 Pro מבטיחות גדולות ונצורות עם תמיכה ב-24 ביט, צליל היקפי ועוד מושגים טכניים. אבל האם הן מקיימות, והאם שווה לשדרג? בדקנו ויש לנו תשובות

Galaxy Buds 2 Pro. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Buds 2 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

במה שהפך להיות כבר סוג של מסורת, בכל השקת טלפונים שנתית, סמסונג גם מכריזה על דגם חדש של אוזניות נלוות, שלא פעם גם מחולקות כמתנה למזמינים הראשונים של הסמארטפונים החדשים. גם השנה, עם השקת הטלפונים המתקפלים, ה-Z Flip 4 וה-Z Fold 4, הוכרזו אוזניות ה-Buds2 Pro, שהבטיחו לחדש על קודמותיהן, ה-Buds Pro משנה שעברה. קיבלנו אותן לסקירה מסאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג מובייל בישראל.

עיצוב ומראה

ה-גלקסי Buds 2 Pro עוצבו מחדש, והן נראות מעט שונות מקודמותיהן. הן אליפטיות יותר, מעט יותר קטנות (שוקלות רק 5.5 גרם) ושבכת אוורור הבאס ופתח המיקרופון החליפו מקומות - כעת הראשונה למעלה, והמיקרופון למטה. גם הגימור שלהן שונה משנה שעברה, הוא פלסטיק חלק ונעים למגע, במקום הגימור המתכתי למראה המבריק והנוצץ של ה-Buds Pro.

אוזניות הסקירה שקיבלנו הן בסגול לילך מרהיב, ויש צבעים נוספים כמו אפור-שחור ולבן (צבעים תואמים לטלפונים האחרונים של סמסונג). הגימור מאוד נעים לתחושה, והן יושבות באוזן בצורה נוחה מאוד. על אף שאין כאן כריות קצף זיכרון כמו באוזניות יקרות יותר דוגמת דגמי העילית של סוני. סמסונג כמובן גם מציעים בדיקה לבדוק את האטימה של האוזניות באוזניים, וזה אכן אפקטיבי, ויש כאן גם עמידות למים בדירוג IPX7, מה שאומר שעל פניו הן עמידות בעומק של מטר אחד מים, למשך 30 דקות. לא היינו מנסים את זה, אבל זה בהחלט אומר שאתם יכולים לצאת איתן לריצה בגשם.

קופסת הנשיאה הריבועית לא השתנתה משמעותית משנה שעברה, אבל עכשיו היא בנויה עם הגבהה קטנה בפנים, שעליה מצויין שהסאונד שלהן הוא מתוצרת AKG, שכזכור, סמסונג רכשה לפני כמה שנים במסגרת העסקה הגדולה של רכישת קבוצת הרמן. קטע חמוד הוא שיש שתי נוריות חיווי לטעינה - אחת בתוך הקופסא שמאותתת לכם שהאוזניות יושבות נכון על מגעי הטעינה המגנטיים, ונותנת חיווי למצב הטעינה עם הפתיחה של המכסה, ואחת בחזית הקופסה מבחוץ. אחלה. שקע ה-USB-C לטעינה נמצא בצדה האחורי של הקופסא, והיא גם תומכת בטעינה אלחוטית בתקן צ'י, כמו שכבר נהיה מקובל באוזניות זעירות.

Galaxy Buds 2 Pro. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Buds 2 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

איכות צליל וביטול רעשים

אוזניות זעירות, אבל האם הצליל שלהן גדול? ובכן, קשה לומר שיש שיפור משמעותי משנה שעברה. ל- גלקסי Buds 2 Pro יש צליל טוב, אבל הוא לא מדהים, וניכנס מיד לפרטים. בהשקה בישראל, התפארו אנשי סמסונג כי מערכת הדרייברים (הרמקולים הפנימיים בעגה מקצועית), עוצבה מחדש עם וופר (רמקול לצלילים בינוניים ונמוכים) וטוויטר (רמקול לצלילים הגבוהים) חדשים, ועם תמיכה בצליל 24 ביט. כל אלה נתונים מאוד מרשימים על הנייר, אבל איך הם מתרגמים לצליל בפועל?

בדקנו אותן עם ז'אנרים שונים, מקלאסית ועד פופ ורוק, ופרישת ה-24 ביט אכן עושה את שלה בכך שהצליל של ה- גלקסי Buds2 Pro מאוד מפורט, נקי וצלול. אפשר להבחין בכל פריטת גיטרה או נבל וכל מכת מצילה בלי להתאמץ במיוחד, והצליל נעים לאוזן ומאוד זורם. הן גם מפיקות צליל הגון בטווחים הבינוניים והגבוהים, כמו חצוצרות או קלרינט. איפה קצת התאכזבנו? בצלילים הנמוכים. צ'לו או גיטרת בס נשמעים כאן טוב, אבל להלמות תופי דוד או תופי בס (אלה שמתופפים מפעילים עם דוושת רגל) למשל, הייתה חסרה לנו קצת יותר בעיטה, תרתי משמע, כמו שקיבלנו באוזניות של מותגים מתחרים - וזה גם אחרי שהפעלנו מצב הגברת בס באקולייזר. באותה נשימה, או שאני מתחרש עם הגיל - אבל הייתה חסרה לי קצת עוצמת שמע כללית.

ואיך ביטול הרעשים? הוא דומה לצליל: הוא טוב, אבל לא מצוין. לעומת קודמותיהן, חל שיפור מסוים בביטול הרעשים, גם אולי הודות למערך של 3 מיקרופונים בכל אוזניה. בנסיעה באוטובוס או בהסתובבות בעיר רועשת הן יתנו לכם מענה טוב, אבל לא מושלם. עדיין יש טווחים שמצליחים לעבור, ולא יצא לנו לנסות אותן בטיסה - אבל יש לשער שהן יעשו עבודה טובה. האם אלה האוזניות עם ביטול הרעשים הכי טוב בקטגוריה? בפירוש לא.

תכונה נוספת חמודה היא שהאוזניות האלה תומכות בדולבי אטמוס ובצליל היקפי הפועל לפי זיהוי תנועת הראש, ככה שבחיבור להתקנים תומכים (קיים כיום בלא מעט לפטופים וטאבלטים), תוכלו ליהנות גם מצליל היקפי משוכלל. הבעיה שזה צליל היקפי קנייני של סמסונג, שקיים רק בהתקנים שלהם.
לגבי איכות שיחה אין לנו תלונות. היא סבירה וגם בני שיחנו שמעו אותנו טוב בסביבות שקטות יחסית. בסביבות רועשות קצת פחות.

Galaxy Buds 2 Pro. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
הצליל טוב, אבל לא מדהים/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

אפליקציה ותכונות נוספות

ה- גלקסי Buds2 Pro מופעלות באמצעות אפליקציית Wear של סמסונג, שמטפלת בכל התקני המחשוב הלביש של החברה. היא מהוקצעת ונעימה תמיד לשימוש, אבל ניכר שבצד התכונות, סמסונג עם ה- גלקסי
Buds2 Pro מנסים קצת לחקות את סוני, ותיכף ניגע בזה.

תכונה מאוד שימושית שכבר הוצגה בדור הקודם, היא ה-Seamless Connectivity, שבאמצעותה, אם יש לכם כמה התקנים של סמסונג כמו טאבלט, טלפון וטלוויזיה, האוזניות יודעות לדלג בעצמן בצורה חכמה מהתקן להתקן, בדומה למה שאפל עושים במערכת הסביבתית שלהם. אליה וקוץ בה, זה עובד רק עם מכשירים של סמסונג.

אבל החיקוי הניכר לסוני הוא התוספת של תכונת ה-Voice Detect, שאוטומטית משנה את המצב של ביטול הרעשים ועוצרת את המוזיקה אם היא מזהה שפתחתם את הפה והתחלתם לדבר עם מישהו. זה עובד טוב, אבל למי שאוהב להמהם או לשיר עם המוזיקה שלו, עדיף לכבות אותה... עוד תכונות נחמדות כאן הן יכולת איתור של האוזניות אם אתן לא מוצאים אותן (הן יתחילו לצפצף אם הן מחוברות לטלפון וגם תומכות באפליקציית איתור החפצים של סמסונג), וכמובן, ממשק המגע שמאפשר תפעול מלא של האוזניות בטפיחות עליהן. מה שכן, הייתה חסרה פה קצת הפעלה של סייענית מוגדרת.

חיי סוללה וסיכום

כיון שאין לי הרבה מה לומר על חיי הסוללה, נצמיד אותם לפסקת הסיכום. חיי הסוללה של ה- גלקסי Buds2 Pro הם טובים, אבל לא מרשימים. הם עומדים בהבטחת היצרן, של כ-5 שעות נגינה רצופות (ועוד כ-18 שעות בטעינה חוזרת מהמנשא), שזה סביר, אבל כבר יש לא מעט אוזניות בשוק שמציעות יותר.
בגדול, אהבתי את ה-גלקסי Buds2 Pro, הן אוזניות סבבה, ומכסות היטב את כל הצרכים שאפשר לבקש מאוזניות בכל הנוגע לאיכות צליל, נוחות באוזן, ביטול רעשים וכו' - אבל פה הן נעצרות, הן רק טובות, לא מרשימות. עוד קטע מעצבן הוא שחלק מהתכונות המעניינות שלהן, כמו הצליל ההיקפי - מוגבלות רק לסביבה של סמסונג, בדומה לאותו קטע מעצבן אצל אפל.

לסיכום, אם אין לכם אוזניות טובות ברשותכם, ואתם מקבלים אותן במתנה או בהנחה בקניית טלפון של סמסונג - לכו על זה, אתן תיהנו מהן. האם הייתי רוכש אותן במחיר מלא או משדרג מהדור הקודם של הפרו? התשובה היא לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 שקלים

ציון: 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully