וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים זועמים: רוצים לצפות באיכות 4K ביוטיוב? תשלמו

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 8:31

ענקית הווידאו רוצה להגדיל את מספר מנויי הפרימיום - ותוריד את איכות הצפייה באפליקציה למשתמשים שאינם משלמים עבור מנוי חודשי. זה מה שצריך לדעת

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

האם יוטיוב מרחיבה את אסטרטגיית חומת התשלום? לפי דיווח שפורסם לראשונה ב-Reddit וצבר אלפי תגובות, משתמשים יצטרכו לשלם כסף כדי לצפות בסרטונים באיכות של 4K. בצילום מסך מתוך האפליקציה שפרסם הגולש u/Ihatesmokealarms, נראה כי לצד האפשרות לצפות בסרטון ב-2,160p (איכות 4K) מופיעה הודעה כי האפשרות מיועדת רק למשתמשי שירות הפרימיום, בצירוף כפתור "להצטרפות".

המשמעות היא שבקרוב, אם אכן מדובר במהלך שייצא לפועל ולא יישאר בגדר ניסוי, איכות הצפייה למשתמשים שאינם משלמים לשירות הפרימיום - תוגבל ל-1440p בלבד (איכות 2K), בסרטונים תומכים. ונראה שהניסוי התרחב באופן גלובלי, שכן בעקבות הפרסום, משתמשים נוספים ממדינות שונות דיווחו ברשת על הגבלה באיכות הצפייה באפליקציה - גם ב-iOS וגם באנדרואיד. עם זאת, הגולש EUChristianDemocrat הזכיר כי בשירות הסרטונים הסיני Bilibili קיים מודל זהה.

צילום מסך. u/Ihatesmokealarms,
צילום מסך: רוצים לצפות ב-4K? תשלמו/u/Ihatesmokealarms

בישראל, מחיר מנוי ליוטיוב פרימיום הוא 23.90 שקלים בחודש ומאפשר לצפות בסרטונים בפלטפורמה ללא פרסומות, צפייה או האזנה לסרטונים ברקע גם אם סגרתם את האפליקציה בסמארטפון, ואפשרות הורדה לסרטונים לצפייה מאוחרת ללא חיבור אינטרנט. בנוסף, המנויים מקבלים ללא תשלום נוסף גם גישה לשירות המוזיקה YouTube Music.

בינתיים, אתרי טכנולוגיה ברחבי העולם פנו לדוברות יוטיוב לבקשת תגובה, שם טרם הגיבו.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully