וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפל: אילון מאסק צפוי לרכוש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר

5.10.2022 / 19:00

האיש העשיר בעולם חוזר לעסקה המקורית - והציע לרכוש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר. הדיווח פורסם שבועיים לפני ששני הצדדים היו אמורים להיפגש בבית המשפט. ברשת החברתית אישרו את הדברים

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

האיש העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה ו-SpaceX, אילון מאסק, הציע לרכוש את טוויטר במחיר המקורי שהוסכם - 44 מיליארד דולר (54.20 דולר למניה), כך לפי דיווח שפורסם אתמול (רביעי) בסוכנות הידיעות "בלומברג". בעקבות הדיווח המסחר במניית טוויטר הופסק זמנית לאחר שקפצה ב-12.7%. זמן קצר לאחר הפרסום, ברשת החברתית אישרו את הפרטים.

"קיבלנו את המכתב מאנשיו של מאסק שהגישו לוועדה לניירות ערך ולבורסות. כוונת החברה היא לסגור את העסקה ב-54.20 דולר למניה", נכתב בהודעה רשמית מטעם טוויטר. ב-17 באוקטובר שני הצדדים היו אמורים להיפגש בבית המשפט בדלאוור, כחלק מניסיונו של מאסק להיחלץ מהעסקה. זאת, לאחר שבחודש אפריל האחרון הודיע אילון מאסק על רכישת טוויטר - וחזרו בו. לטענתו החברה הטעתה אותו לגבי מספר המשתמשים ברשת החברתית ומספר החשבונות המזויפים.

בתביעה שהגישה הרשת החברתית נטען כי חוזה המיזוג עליו חתם מאסק באפריל הוא "מחייב" וחוקית עליו להשלים את העסקה. בנוסף, דחו בטוויטר את הטענות של מאסק וכינו אותן "תירוצים חסרי בסיס", תחת ההסבר כי הנתונים שקיבל התבססו על אי הבנה של האופן שבו החברה מקשרת בוטים וחשבונות מזויפים בפלטפורמה שלה.

אם שני הצדדים יסכימו להמשיך עם תנאי העסקה המקורית, המאבק המשפטי בן חודשים יגיע לסיימו. בשבוע שעבר פורסמו מאות הודעות טקסט פרטיות של אילון מאסק שעוסקות בטוויטר במסגרת התביעה שמתנהלת בבית המשפט, וחופשות הצצה על ההתנהלות מאחורי הקלעים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully