וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הכריזה על שני סמארטפונים ושעון חכם במחיר נגיש

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 22:32

גוגל הכריזה על הסמארטפונים החדשים שלה לשנה הקרובה, שימכרו במחירים נגישים של 599 דולר ו-899 דולר בהתאמה. לצד זה, החברה חשפה גם לראשונה שעון חכם

Pixel 7. גוגל,
Pixel 7/גוגל

זו הייתה כנראה אחת ההכרזות הכי מודלפות וצפויות בשנים האחרונות, אבל הערב (חמישי) הכריזה גוגל רשמית על שורה של מוצרים חדשים, בראשם שני הטלפונים החדשים והמתקדמים שלה לשנה הקרובה - פיקסל 7 ופיקסל 7 פרו. בצד החומרה לא היו הפתעות כלל, ושני המכשירים יפעלו על מעבד ה-Tensor G2. לפיקסל 7 יהיה מסך 6.3 אינץ' OLED עם קצב רענון של 90 הרץ, ואילו לפיקסל 7 פרו יהיה מסך מסוג OLED בגודל 6.7 אינץ', עם תמיכה ב-120 הרץ (אדפטיבי) ותמיכה ב-HDR.

הפיקסל 7 יגיע עם זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט, בעוד שהפיקסל 7 פרו כולל כבר 12 גיגה-בייט. עוד אפשר למצוא שכבת הגנה למסך מסוג Gorilla Glass Victus, סורק טביעות אצבע מתחת לתצוגה, את מערכת ההפעלה אנדרואיד 13 ותמיכה ב-WiFi 6. הסמארטפונים החדשים, כאמור, מבוססים על הדור השני של מערכת השבבים של גוגל עצמה, כאשר לדברי החברה המעבד החדש מציע שיפור של עד 60% בביצועים.

המוצרים החדשים של גוגל. גוגל,
המוצרים החדשים של גוגל/גוגל

עוד הבדל בין המכשירים הוא המצלמות. לפיקסל 7 ולפיקסל 7 פרו יש לשניהם חיישן ראשי של 50 מגה-פיקסל, ועדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל, אבל בפיקסל 7 פרו תתווסף גם עדשה ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל, האפשרת צילום בזום אופטי פי 5 ומציעה גישה גם לזום היברידי (בטכנולוגיית Super Res Zoom) עד פי 30. בשני המכשירים מוסיפה גוגל יכולות בינה מלאכותית שתשפר את הצילומים, בהן שיפור גוון עור בהתאם לתאורה וניקוי כתמים ואובייקטים מתמונות. המחירים: החל מ-599 דולר ל-פיקסל 7, והחל מ-899 דולר ל-פיקסל 7 פרו.

גוגל חשפה הערב גם שעון חכם - פיקסל ווטש (Pixel Watch), שמיישם לראשונה את הרכישה של fitbit ב-2 מיליארד דולר בשנת 2019. השעון של גוגל מגיע בגודל אחד בלבד - 41 מ"מ, והוא מגיע עם מסך AMOLED קמור ומעוגל, ולצידו כפתור "כתר" (כמו באפל ווטש). בצד המפרט, הוא כולל את השבב Exynos 9110 מבית סמסונג, מערכת ההפעלה WearOS (אנדרואיד לשעונים) ויש לו חיישן דופק, מעקב שינה (תכונה שירשה גוגל מ-fitbit), תמיכה ב-NFC לביצוע תשלומים ועמידות במים בעומק של עד 50 מטרים. כמו כן, ניתן לנווט עם יישום Google Maps ישירות מהשעון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לדברי גוגל, הסוללה של הפיקסל ווטש 7 תחזיק מעמד 24 שעות בטעינה בודדות, כאשר 30 דקות של תספק 50% של סוללה. השעון יגיע בשלושה צבעים - שחור, כסף וזהב, כאשר מחיר גרסת ה-GPS הוא החל מ-345 דולר. גרסת הסלולר (LTE) תעלה 399 דולר.

גוגל גם חשפה את הפיקסל טאבלט המצופה, שיצטרף בשנה הבאה (2023) למה שהפך להיות משפחת המוצרים של פיקסל. באירוע הוצגו כמה תכונות מלהיבות של הפיקסל טאבלט כמו מעמד הטעינה האלחוטית משולב הרמקול - שהופך אותו למכשיר שימושי בביץ גם כשהוא לא בשימוש. בדומה לטלפוני פיקסל, הוא יגיע עם ממשק Material You עם ערכות צבעים המותאמות אוטומטית. גוגל לא חשפה יותר מדי פרטים על החומרה, חוץ מהעובדה שהוא ככל הנראה גם הוא יעבוד על מעבד טנסור G2, אבל הטאבלטים הצפויים נראים עשויים היטב, כמצופה מחטיבת החומרה של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully