וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול של חידושים: השינויים שיגיעו בקרוב לוואטסאפ שלכם

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 22:00

רוצים להיכנס לאפליקציה בלי שאף אחד ידע? אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה להתעדכן, ותשחרר בקרוב שורה של פיצ'רים חדשים. עשינו לכם סדר

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ משתנה ומתפתחת ללא הפסקה כל הזמן, כשבחודשים האחרונים מפתחי האפליקציה, הנמצאת בבעלות מטא (פייסבוק) בוחנים כמה פיצ'רים חשובים במיוחד. לפי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, וואטסאפ תחזק האבטחה בהודעות לצפייה חד פעמית - ותחסום את האפשרות לבצע צילום מסך (כולל של וידאו וטקסט). בינתיים העדכון זמין למספר מצומצמם של בודקי בטא ולא ברור מתי ישוחרר לכלל המשתמשים.

וואטסאפ לא תאפשר לצלם מסך. WABetaInfo,
וואטסאפ לא תאפשר לצלם מסך/WABetaInfo

מנגד, חשוב לזכור כי ניתן לבצע צילום או הקלטה של המסרים באמצעות מצלמה או מכשיר אחר, לפני שהם נעלמים. במקביל, וואטסאפ החלה לשחרר לאחרונה למשתמשי iOS את האפשרות להסתיר את סטטוס ה"מחובר" באפליקציה. המשמעויות של תכונה זו הן רבות, שכן ניתן יהיה להיכנס לאפליקציה בלי שאנשים אחרים ידעו זאת.

חידוש נוסף שיגיע בקרוב הוא חיפוש הודעות בצ'אט לפי תאריך. ב-WABetaInfo מצאו אייקון של לוח שנה בתחתית המסך, בעת לחיצה על שורת החיפוש. כמובן, המעבר לתאריך ספציפי יקצר את תהליך החיפוש המעייף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בחודש אפריל השנה הכריזה וואטסאפ על עדכון חדש בשם Communities (או "קהילות" בעברית), שטרם הושק באופן רשמי, ויאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם. המטרה: להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים. באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים. הקהילות יכללו גם כלים חדשים ומשמעותיים עבור המנהלים, כולל 'הודעות הכרזה' שיישלחו לכל חברי הקהילה, ושליטה באילו קבוצות יכללו בה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully