וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל רכבת הרים: האייפון 14 מדווח על תאונת דרכים - ומזעיק כוחות חירום

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 15:15

תכונת זיהוי תאונות הדרכים של אייפון 14 עושה לאפל בעיות בעולם האמיתי - ומזעיקה את כוחות החירום לשווא. בחברה אומרים: הפיצ'ר עבר אימון על סמך יותר ממיליון שעות של מידע מתאונות דרכים

רכבת הרים, אייפון. Apple, ShutterStock
רכבת הרים, אייפון/ShutterStock, Apple

על זה אפל לא חשבה: התכונה 'זיהוי תאונת דרכים' שאפל הטמיעה בדגמי האייפון 14 מיועדת לזהות תאונות דרכים קשות - כגון תאונות חזיתיות, תאונות מהצד ותאונות מאחור, כמו גם התהפכויות. ברגע שהאייפון מזהה תאונה - הודעה אוטומטית נשלחת לאנשים קרובים שהוגדרו מראש, ומתריע אוטומטית לשירותי החירום על התאונה ושולח את המיקום המדויק של המשתמש. אלא שכעת, בחיים האמיתיים, אנחנו עדים לתקלות לא צפויות.

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, התכונה החדשה הזעיקה לשווא צוותי חירום ודיווחה על תאונת דרכים קשה. הגורם המשותף לכל הדיווחים: נסיעה ברכבת הרים עם האייפון 14. בוול סטריט ג'ורנל מספרים לפחות על שש תקריות שונות שבהן הוזעקו כוחות הצלה לשווא. הסיבה לזיהוי השגוי של האייפון היא האצה מהירה - ובלימה, כפי שמתרחש בעת תאונת דרכים.

האייפון 14 עושה שימוש בחיישני התנועה המדוייקים, הג'ירוסקופ, אקסלרומטר עם חישת תאוצת כבידה, GPS, ברומטר, והמיקרופון (בגילוי רעשים האופיינים לתאונה, כמו זכוכית מתנפצת או צליל החבטה) יחד עם אלגוריתמי תוכנה מתוחכמים, העובדים כולם יחדיו כדי לזהות את המצב הלא נעים של תאונת דרכים.

דובר מטעם החברה מסר בתגובה לפרסום כי הפיצ'ר עבר אימון על סמך יותר ממיליון שעות של מידע מתאונות דרכים, וניתוח נהיגה בעולם האמיתי ובמעבדה. בנוסף, ציין כי כבר נעשו מספר בדיקות לבדיקת הדיוק של זיהוי התרסקות של האייפון 14, עם תוצאות משתנות, ויכלול שיפורים נוספים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully