וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטא הכריזה על קסדת מציאות מעורבת ב-1,500 דולר

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 23:10

הקסדה החדשה יקרה באופן משמעותי מהדור הקודם, וכוללת חיישנים שיודעים לזהות את הבעות פנים ותנועות עיניים. "זו הסנונית הראשונה בשורה של מוצרים מתקדמים שאנחנו מפתחים כדי למתוח את גבולות המציאות המדומה", אמר צוקרברג

Meta Quest Pro. Meta,
Meta Quest Pro/Meta

מתקדמת ויקרה יותר: מארק צוקרברג חשף הערב (שלישי) באופן רשמי את (קווסט פרו) Quest Pro - קסדת מציאות מדומה (VR) חדשה שהיא השלב הראשון בסדרת מוצרי באיכות גבוהה שמטא עתידה להשיק. הקסדה תאפשר להציג אלמנטים וירטואלים בסביבה הפיזית של המשתמש, וכוללת חיישנים ברזולוציה גבוהה שישכללו את חוויות המציאות המעורבת (MR). כמו כן, היא מטא שילבה טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי הבעות פנים ותנועות עיניים שיהפכו את הבעותיהם של האווטארים לטבעיות יותר. "זו הסנונית הראשונה בשורה של מוצרים מתקדמים שאנחנו מפתחים כדי למתוח את גבולות המציאות המדומה", אמר צוקרברג באירוע.

עוד הוסיף צוקרברג: "המוצר החדש משלב בין כל מה שאנשים אהבו ב-Quest 2 לבין טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לעשות עוד הרבה יותר דברים במטאוורס. היא משלבת טכנולוגיות מציאות מעורבת, שייצרו מגוון רחב של אפשרויות שלא היו קיימות עד כה, ויהיו זמינות מעתה בעיצוב חדש, יפה ונוח ללבישה".

בשונה מהדור הקודם שנמכר ב-400 דולר בלבד, המחיר של הקסדה החדשה גבוה משמעותית - 1,500 דולר. ההזמנה המוקדמת נפתחה כבר עכשיו, אך חשוב לציין כי המוצרים של מטא אינם נמכרים בישראל באופן רשמי.

Meta Quest Pro. Meta,
Meta Quest Pro/Meta

אורח שהצטרף לאירוע הוא מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, שהציג יחד עם מארק צוקרברג שיתוף פעולה חדש בין המוצרים של מטא לטכנולוגיות של מיקרוסופט. כלי הפרודוקטיביות של מיקרוסופט (כמו Teams, 365 ועוד) ישתלבו במכשירי הקווסט ויאפשרו חוויית עבודה מתקדמת ונוחה שמשלבת בין טכנולוגיות מציאות שונות. כמו כן, גם Xbox Cloud Gaming תגיע בקרוב בקסדות של מטא. חשוב לציין כי מדובר בשיתוף פעולה מעניין, שכן מיקרוסופט מפתחת מוצר דומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ה-Quest Pro של מטא. Meta,
ה-Quest Pro של מטא/Meta

לצד זאת, כחלק משיתוף הפעולה עם חברת Accenture, חוויות העבודה החדשות יונגשו ליותר ויותר עובדים כבר בזמן הקרוב - החברות ישתפו פעולה במטרה לעזור לעסקים לאמץ את פתרונות התוכנה והחומרה של מטא, בשילוב הטכנולוגיות של מיקרוסופט.

כמו כן, מטא חשפה שורת עדכונים ל-Horizon Workrooms, מרחב העבודה הווירטואלי של החברה, הכוללים הבעות פנים נוספות לאווטארים, אפשרות להתפצל לחדרים, אודיו מרחבי, פתקים דביקים (sticky notes) ללוח הווירטואלי, עט חדש שיאפשר לכתוב ברור יותר ומשרד אישי בו תינתן גישה למגוון מסכים וממשקים וירטואליים. החברה גם הודיעה כי היא עתידה להשיק מרחב חדש בשם "Magic Room" שישפר משמעותית את שיתוף הפעולה בין צוותים היברידיים, תוסיף אינטגרציה עם Zoom ותפתח מודל שיאפשר לעבור על תכנים באופן תלת ממדי.

סאטיה נאדלה ומארק צוקרברג. Meta,
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה (מימין) ומארק צוקרברג/Meta

הכרזות נוספות:

  • החברה חשפה כי היישומים והמשחקים השונים ב-Meta Quest Store כבר נמכרו ביותר ממיליארד וחצי דולרים, וכן הציגה שורת משחקים ופעילויות גופניות שצפויות להגיע לקהל הרחב בקרוב.
  • מטא הציגה את התכנונים העתידיים ל-Horizon Worlds, העולם הווירטואלי של החברה שיהיה זמין בקרוב גם דרך מכשירים נוספים (כמו מחשב או מובייל).
  • החברה הכריזה על שיתוף פעולה עם צוותי ה-VR של יוטיוב לטובת פיתוח חוויות חדשות במציאות מדומה.
  • החברה הציגה עדכון חדש ל-Presence Platform - ערכת פיתוח לעולמות התנועה, שתהיה זמינה למפתחים ברחבי העולם ותאפשר להם ליצור בעצמם חוויות מציאות ריאליסטיות - דרך בניית אווטארים שיודעים "לחקות" הבעות פנים מלאות בזמן אמת.
  • מטא בישרה שלאווטארים יהיו מעכשיו גם רגליים, הציגה גווני עור ומבני גוף נוספים שיאפשרו לתת ייצוג ליותר אוכלוסיות, והודיעה על השקת חנות ייעודית לאווטארים במציאות מדומה שתיפתח בהמשך השנה.
  • עוד באותו נושא:
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully