וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מציג: רוב בני הנוער בארה"ב מחזיקים באייפון

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:50

התפוח מצליח לכבוש את לב הדור הצעיר: סקר חדש חושף כי 9 מתוך 10 בני נוער מחזיקים בסמארטפון של אפל. ומה קורה בגזרת השעונים החכמים? הנה הנתונים

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

משאירה את אנדרואיד של גוגל מאחור: לאורך השנים נוספו שחקניות רבות בשוק הטלפונים החכמים בעולם, אבל האייפון ממשיך להיות המכשיר הפופולרי ביותר בקרב בני נוער בארצות הברית. על פי נתונים חדשים שחלקה היום חברת ההשקעות Piper Sandler בסקר הנוער השנתי שלה, 87 אחוזים מבני נוער שהשתתפו בסקר מחזיקים באייפון - כלומר 9 מתוך 10. בנוסף, 88 אחוז מבני הנוער מתכננים שהאייפון יהיה הטלפון הבא שלהם. במהלך 10 השנים האחרונות, השימוש באייפון בקרב בני נוער הוכפל. עוד בשנת 2012, 40 אחוזים מבני הנוער בארה"ב היו הבעלים של ‌המכשיר הסלולרי מבית אפל.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

אייפון וגלקסי. ShutterStock
מנצחת את אנדרואיד: אפל מול סמסונג/ShutterStock

בית ההשקעות Piper Sandler טוען ששימוש גבוה באייפון בקרב בני נוער מבשר טובות עבור מוצרי השירות של אפל: "אנו מאמינים שהפופולריות של המכשיר חשובה בשוק הסמארטפונים הוותיקים. חברת אפל ממשיכה להציג מכשירי אייפון חדשים, שיכולים לספק ריענון משמעותי של המוצרים. אנו חושבים שהמגמות החיוביות הללו יכולות להוות גם זרז לצמיחת שירותים נוספת, שכן בסיס ההתקנה של חומרת אפל ממשיך לגדול".

על אף הפופולריות הרבה של האייפון, ה-Apple Watch נחשב לפחות פופולרי, כאשר רק 31 אחוז מבני הנוער מחזיקים בשעון החכם של אפל. יחד עם זאת, ה-Apple Watch הוא ללא ספק השעון החכם הפופולרי ביותר בקרב בני נוער - 36.8 אחוזים מבני הנוער דיווחו שהם בעלי שעון חכם, כך שרק 5.8 אחוז מחזיקים בשעון חכם שאינו של אפל.

חברת Piper Sandler עורכת כבר יותר מעשור סקרים בקרב בני נוער. בסקר הנוכחי השתתפו 14,500 בני נוער בגיל ממוצע של 15.8 המגיעים מ-47 מדינות ברחבי ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully