וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויטר מתפוצץ: אילון מאסק משיק בושם חדש בריח שיער שרוף

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 23:08

"ממש כמו להישען על נר": האיש העשיר בעולם הוסיף לעצמו את הטייטל "מוכר בשמים" ומשיק מוצר טיפוח בריח מאוד משונה. ההזמנה כבר נפתחה, האספקה בתחילת 2023 - ומה המחיר?

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

האיש העשיר בעולם ומנכ"ל החברות טסלה ו-SpaceX, אילון מאסק, הודיע היום (רביעי) על השקה של מוצר טיפוח חדש ומוזר במיוחד - בושם בניחוח "שיער שרוף" (BURNT HAIR). כן, קראתם נכון, ולטענת מאסק מדובר "בניחוח הטוב ביותר עלי אדמות". העלות של הבושם היא 100 דולר (363 שקלים), כאשר זמן האספקה ללקוחות המאושרים הראשונים (עד כמה שאפשר להיות מאושר כשנודף ממך ריח של שיער שרוף) הוא רק ברבעון הראשון של 2023.

אז איזה ריח תקבלו בבקבוק הזכוכית האדום? באתר הרשמי הבושם קיבל את הסלוגן "תמצית התשוקה הדוחה", לצד שני ציטוטים משעשעים נוספים, בהם "תבלטו בקהל! כך ישימו אליכם לב כשתצעדו בשדה התעופה" ו-"ממש כמו להישען על נר ליד שולחן האוכל, אבל בלי כל העבודה הקשה".

בינתיים, לא ברור אם מדובר בעוד הטרלה של איל ההון, ואם בכל זאת אתם תוהים מי ירכוש שיער שרוף בבקבוק - אתם במיעוט. שעות לאחר הפרסום צייץ מאסק כי יותר מ-10,000 בקבוקים כבר נמכרו, והוסיף: "לא יכול לחכות לכתבות בתקשורת מחר על מכירות של מיליון דולר ל-BURNT HAIR". כמו כן, מאסק הספיק לשנות לעצמו את הטייטל בטוויטר ל"מוכר בשמים".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

התקפל רגע לפני המשפט נגדו

לאחר חודשים של מאבק תקשורתי, בשבוע שעבר הציע אילון מאסק לרכוש את טוויטר במחיר המקורי שהוסכם - 44 מיליארד דולר (54.20 דולר למניה). ב-17 באוקטובר שני הצדדים היו אמורים להיפגש בבית המשפט בדלאוור, כחלק מניסיונו של מאסק להיחלץ מהעסקה. זאת, לאחר שבחודש אפריל האחרון הודיע אילון מאסק על רכישת טוויטר - וחזרו בו. לטענתו החברה הטעתה אותו לגבי מספר המשתמשים ברשת החברתית ומספר החשבונות המזויפים.

בתביעה שהגישה הרשת החברתית נטען כי חוזה המיזוג עליו חתם מאסק באפריל הוא "מחייב" וחוקית עליו להשלים את העסקה. בנוסף, דחו בטוויטר את הטענות של מאסק וכינו אותן "תירוצים חסרי בסיס", תחת ההסבר כי הנתונים שקיבל התבססו על אי הבנה של האופן שבו החברה מקשרת בוטים וחשבונות מזויפים בפלטפורמה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully