וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג נגד השירות הפופולרי של אפל: "וואטסאפ הרבה יותר מאובטחת"

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 9:55

מנכ"ל ומייסד מטא עולה להתקפה - ומנסה לקדם את אפליקציית המסרים הפופולרית על חשבון המתחרה הגדולה, iMessage של אפל. עם זאת, הגולשים לא שכחו את השערוריות הפרטיות והאבטחה - ותקפו בהתאם

מארק צוקרברג. GettyImages
מארק צוקרברג/GettyImages

וואטסאפ היא אחת מאפליקציות המסרים המיידיים הפופולריות ביותר בעולם, אבל בארצות הברית יש לה מתחרות גדולות במיוחד כמו iMessage של אפל, בעיקר בקרב צעירים ובני נוער. אתמול (שני) מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק) מארק צוקרברג, פרסם פוסט באינסטגרם ויצא נגד שירות המסרים של אפל, וכתב בפוסט באינסטגרם כי "וואטסאפ היא הרבה יותר פרטית ומאובטחת מ-iMessage, עם הצפנה מקצה לקצה שפועלת בשני מכשירי אייפון ואנדרואיד, כולל צ'אטים קבוצתיים".

iMessage הוא יישום ייחודי למשתמשי אפל שהושק ב-2011, שמשתלב באפליקצית Messages הייעודית המגיעה עם מערכות ההפעלה של החברה (בהן iOS, החל מגרסה 5). השירות מאפשר לבעלי מוצרי אפל להתכתב עם חברים שמחזיקים גם הם במכשירים של החברה (אייפון, אייפד ו-Mac) במעין רשת פנימית.

עוד הוסיף צוקרברג בפוסט: "עם וואטסאפ אתה יכול גם להגדיר שכל הצ'אטים החדשים ייעלמו בלחיצת כפתור. ובשנה שעברה הצגנו גם גיבויים מוצפנים מקצה לקצה. את כל אלה עדיין אין ל-iMessage". הדברים נכתבו לצד תמונה מתוך קמפיין פרסומי חדש של וואטסאפ ברחבי העולם, שמדגיש דווקא את יכולות ההצפנה והפרטיות של האפליקציה, כתכונה קורצת לשוק האמריקאי (לעומת סמסים שאינם מוצפנים כלל).

הגולשים, כמובן, לא שכחו את שערוריות פרטיות שהחברה עמדה בהן, ועקצו את צוקרברג. "אני צוחק בכל פעם שהחברה הזו מדברת על פרטיות ואבטחה", כתב אחד מהם. אחד אחר הוסיף: "מצחיק. עדיין טלגרם יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully