וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק לילדים: טיקטוק יאפשרו שידורים חיים עם תוכן למבוגרים בלבד

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 11:09

האם טיקטוק עושים OnlyFans? במסגרת העדכונים הקרובים לאפליקציית הסרטונים הפופולרית, החברה גם תאפשר שידורים חיים של תכנים המיועדים למבוגרים בלבד

טיקטוק. GettyImages
טיקטוק/GettyImages

טיקטוק שוב משנה את התכונות של השידור החי שלה, והשינוי הכי גדול הוא בתכנים שאנשים לא יוכלו לראות. בשדרוג הקרוב, משתמשים יוכלו לערוך שידורים חיים המוגבלים למבוגרים בלבד, אם הם עוסקים בנושאים רגישים או מכילים קללות. וזה עדיין לא יהיה ממש OnlyFans - טיקטוק עדיין אוסרת תוכן מיני בוטה ומפורש.

החל מה-23 בנובמבר, גם גיל המארחים לשידורים חיים יעלה מ-16 ל-18. זהו לכאורה צעד מתבקש, אבל בפועל מגיע אחרי אירועים קשים שבהם צופים מבוגרים ניצלו בני נוער שעשו שידורים חיים. יצויין שטיקטוק ניצבת בימים אלה בפני לחץ מהממשלים בבריטניה וארצות הברית, שהביעו דאגה מהשפעות מזיקות של טיקטוק על בני נוער וילדים בעיקר בשל קידום התנהגויות ומעשים הרסניים או מסוכנים. ההגבלות החדשות לא בהכרח יעזרו לצמצם את הבעיה, אבל הן לפחות נותנות לטיקטוק במשהו לנפנף בו מול פקידי הממשל.

מהצד הפחות מחמיר ובעייתי, טיקטוק גם משדרגת יכולות ותאפשר למארח שידור חים להזמין עד חמישה משתתפים אורחים, מה שיאפשר לעשות מיני תוכניות אירוח בטיקטוק, או סתם חברים שרוצים לשדר שיחה חיה משותפת.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully