וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיימרית הכוכבת חושפת "בעלי המתעלל הכריח אותי לשדר בעירום"

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 12:06

סטרימרית הטוויץ' המובילה בעולם המתגאה ביותר מ-5.9 מיליון עוקבים, וכוכבת Onlyfans, חשפה בסוף השבוע שהיא נשואה וטענה בשידור החי כי היא חיה ב"כלא מפואר". בסרטון נראית סיראגוסה חוקרת את בעלה: "למה אמרת שאתה הולך להרוג את הכלבים שלי?"

Amouranth. Amouranth/Twitch,
Amouranth/Amouranth/Twitch

קייטלין "אמורנת'" סירגוסה (Kaitlyn "Amouranth" Siragusa), סטרימרית הטוויץ' המובילה בעולם המתגאה ביותר מ-5.9 מיליון עוקבים, וכוכבת Onlyfans, חשפה בסוף השבוע שהיא נשואה והאשימה את בעלה בהתעללות רגשית. סירגוסה טענה בשידור החי כי היא חיה ב"כלא מפואר" והאשימה את בעלה בכך שהוא מכריח אותה לצלם שידורים חיים בפלטפורמת הסטרימינג, טענה כי הוא שולט בכספיה ושאף איים להרוג את שני כלביה.

סירגוסה משדרת באופן קבוע ב-Twitch - פלטפורמת שידורי הסטרימינג מבית אמזון. היא משחקת משחקי וידאו או יושבת מול המצלמה ומשוחחת מיליוני העוקבים שלה. בנוסף, היא גם אחת היוצרות המובילות ב-OnlyFans ובחודש יולי חשפה שהיא מרוויחה עד 1.5 מיליון דולר בחודש מהאתר.

סיראגוסה חשפה שהיא נשואה בזמן ששוחחה עם בעלה בטלפון בשידור חי במהלך השידור. הסרטון הוסר מהערוץ שלה, אך קטעים שלו מסתובבים ברשת. בסרטון נראית סיראגוסה חוקרת את בעלה: "למה אמרת שאתה הולך להרוג את הכלבים שלי?" האדם בטלפון משיב לה: "עזבי את הבית" לפני שהוא מטיח בה עלבונות.

"מה אתה אומר?" סיראגוסה משיבה בסרטון. "הרגע אמרת שאתה הולך להרוג את הכלבים שלי אם לא אערוך שידור של 24 שעות." בוידאו השני, סיראגוסה אומרת שבעלה לא מאפשר לה לספר לעוקבים שלה שהיא נשואה וטוענת ש"היחסים שלנו יהיו טובים יותר אם רק אעשה סטרימינג".

בסרטון השלישי, סיראגוסה אומרת שבעלה איים "לשרוף" את כל הכסף שלה בבית המשפט ו"להכניס הכל לקריפטו". "זה גורם לך להישאר מפוחדת שהוא יעשה משהו לבעלי החיים שלך, ואז הוא שוב נחמד ואומר שהכל יהיה בסדר", אומרת סיראגוסה.

בסרטון רביעי, סיראגוסה מציגה למצלמה הודעות טקסט שלדבריה בעלה שלח לה אותן. בהודעות, בעלה של סיראגוסה קורא לה "*** מטומטמת" ומאיים לזרוק את הרכוש שלה מהמרפסת, למחוק את חשבונות המדיה החברתית שלה ולסגור את חשבון הבנק שלה.

לאחר שסיראגוסה העלתה את ההאשמות נגד בעלה, היא זכתה לתמיכה רבה מסטרימרים פופולריים אחרים ואושיות רשת. "אני מפחדת ומקווה שהיא בסדר. היא מתוקה מאוד וזה קורע לב", כתבה הסטרימרית 39daph.

הסטרימר הפופולרי של World of Warcraft, אסמונגולד, אמר בסרטון יוטיוב שהוא "מקווה שהיא תתרחק מהבחור הזה": "אני חושב שהסיבה שהיא הזרימה את השידור הזה היה כדי לזעוק לעזרה", הוא אומר בסרטון. "היא יודעת שמנצלים אותה והיא רצתה להוציא את זה החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully