וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל הכריזה בהפתעה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:51

שלושה אייפדים חדשים, סטרימר משודרג ופרידה סופית מכפתור הבית: ללא אירוע חגיגי נוסף, ענקית הטכנולוגיה הכריזה על שורה של מוצרים חדשים. הנה כל הפרטים

ה-iPad החדש. אפל,
ללא כפתור בית: אייפד 10.9 אינץ'/אפל

בשקט בשקט, ללא אירוע עיתונאים, אפל הכריזה הערב (שלישי) על שורה של מוצרים חדשים בהודעה פשוטה לעיתונות ועדכון של החנות המקוונת שלה. לאחר אירוע ההכרזה על בחודש ספטמבר, בו חשפה בין היתר את סדרת האייפון 14, הגיע תורם של האייפדים החדשים - שזוכים לשדרוג של המעבד, ופרידה מכפתור הבית בדגם הקלאסי (10.9 אינץ'). בנוסף אפל גרסה גרסה חדשה של סטרימר ה-Apple TV 4K.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

אייפד 10.9 אינץ'

12 שנים אחרי שחשפה את האייפד הראשון - אפל נפרדת מכפתור הבית בדגם האייפד הקלאסי ועוברת לעיצוב עם קצוות שטוחים ומסך מקצה-לקצה, בדומה לדגמי ה-Air וה-Pro. יש לו מסך מסוג Liquid Retina בגודל 10.9 אינץ', בהירות של 500 ניטים וכפתור הדלקה שכולל חיישן טביעות אצבע (TouchID). כמו כן, המצלמה החליפה את מיקומה של המצלמה הקדמית (סלפי), כך שכעת היא ממוקמת בצד הטאבלט - לשימוש נוח יותר בשיחות וידאו במצב אופקי.

עוד כולל האייפד החדש את שבב A14 Bionic, שכולל שיפורים של 20% ביכולות העיבוד. בנוסף, מחבר הטעינה של האייפד החדש עובר ל-USB-C ותומך ב-Magic Keyboard Folio. "אנחנו כל כך נרגשים להביא את האייפד שעוצב מחדש לחלוטין למערך האייפדים המתקדם ביותר שלנו אי פעם", אמר גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא בכיר של אפל לשיווק עולמי.

המחיר: החל מ-440 דולר לגרסת WiFi, כאשר מועד ההשקה הוא ב-26 באוקטובר.

אייפד פרו. אפל,
אייפד פרו 2022/אפל

אייפד פרו

אפל חשפה גם את הדור החדש של טאבלטי האייפד פרו שלה לשנת 2022, עם מסך מסוג Liquid Retina בגודל 11 אינץ', לצד מסך מסוג Liquid Retina XDR בגודל 12.9 אינץ'. השניים, כצפוי, כוללים את השבב החדש - Apple M2. חידוש נוסף שאפשר למצוא הוא בתמיכה בדור השני של העט החכם, ה-Apple Pencil, שתומך כעת ב"זיהוי ריחוף" ממרחק של 12 מ"מ מהתצוגה, כך שניתן לבצע פעולות שונות.

"הדור הבא של האייפד פרו מותח את גבולות היכולת של האייפד, ומביא עוד יותר רב-תכליתיות, עוצמה וניידות לחוויית האייפד האולטימטיבית", אמר גרג ג'וסוויאק. שני הדגמים החדשים מגיעים עם מערכת ההפעלה iPadOS 16, שתושק באופן רשמי ב-26 באוקטובר, ולדברי החברה המעבד החדש מציג שיפור ביצועים של עד 15%.

המחיר: מ-799 דולר לדגם ה-11 אינץ', ו-1,099 דולר לדגם ה-12.9 אינץ'. תאריך ההשקה: ב- 26 באוקטובר.

אפל TV. אפל,
עיצוב זהה: Apple TV 4K 2022/אפל

אפל TV

לצד הטאבלטים, אפל גם הציגה את הדור הבא של הסטרימר הפופולרי שלה - Apple TV 4K. המכשיר שומר על העיצוב הקיים, וכך גם השלט שזכה לשדרוג כבר בשנה שעברה. עם זאת, אפשר למצוא כאן מעבד חדש מדגם Apple A15 Bionic (אותו אחד שנמצא בסדרת האייפון 13), ולראשונה גם תמיכה בתקן +HDR10. לדברי החברה, השבב החדש יספק שיפור של עד 50% בביצועים.

"Apple TV 4K היא הדרך האולטימטיבית עבור משתמשי אפל ליהנות מהבידור האהוב עליהם על המסך הגדול ביותר בבית, ועכשיו היא חזקה מתמיד", אמר בוב בורצ'רס, סגן נשיא אפל לשיווק מוצרים עולמי. "ה-Apple TV 4K החדש אינו דומה לשום דבר אחר בחוץ, בהתחשב בחיבור החלק שלו למכשירי אפל אחרים, קלות השימוש והגישה לתוכן מדהים של אפל".

המחיר: החל מ-129 דולר לגרסת ה-WiFi (ללא כבל רשת), כאשר תאריך ההשקה הוא ב-11 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully