וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בחרתם נכון? זה דירוג הסמארטפונים לפי איכות הסלפי

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:55

אוהבים לצלם סלפי? זה הזמן לבדוק עד כמה המצלמה בסמארטפון שלכם באמת איכותית. אתר DxOmark בדק את המכשירים החדשים שהגיעו לשוק - והכתיר מנצחים. בדקו אם הטלפון שלכם ברשימה

טים קוק עושה סלפי. GettyImages
טים קוק עושה סלפי/GettyImages

תקופת ההשקות של 2022 בשיאה ומכשירי הדגל החדשים של החברות הגדולות כבר נמצאים בחנויות. כמו בכל תקופת השקות, ולמעשה משחר המצאת הסמארטפונים, כל החברות מתחרות על אחת מהתכונות החשובות ביותר: המצלמה, ובשנים האחרונות בייחוד, המצלמה הקדמית (סלפי). כעת, מעבדת DxOmark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון - עדכנה את הדירוגים שלה, חילקה ציונים - והכתירה את המנצחים. בדיקות המעבדה די מקיפות וכל מכשיר דגל זוכה למבחני ביצועים היקפיים הכוללים בין היתר בדיקה של העדשה, החיישן, שליטה על המצלמה (ממשק) ועיבוד התמונה.

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
במקום הראשון: אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בראש הרשימה נמצא האייפון 14 פרו, שתופס את המקום הראשון והמכובד מאוד, עם 145 נקודות. "חווית צילום סלפי כללית טובה מאוד, עם חשיפה מדויקת, רמת פירוט מצוינת וגווני עור טובים כמו גם אפקט בוקה טבעי מאוד", נכתב בתוצאות המבחן של DxOmark. במקום השני - Huawei P50 Pro, שזוכה אמנם לשבחים עם ציון של 144 נקודות, אבל עדיין בלי אנדרואיד. במקום השלישי עם 142 נקודות נמצא ה-Pixel 7 Pro של גוגל, שהושק בשבוע שעבר. במקום ה-7 נמצא ה-Asus ZenFone 7 Pro.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

ואיפה סמסונג? דגם ה-Galaxy S20 Ultra, שהושק ב-2020, תופס את המקום ה-8 עם 137 נקודות, בזמן שמכשיר הדגל הנוכחי של החברה - ה-Galaxy S22 Ultra, ממוקם רק במקום ה-11 - מתחת ל-Galaxy Note 20 Ultra שנמצא במקום ה-10. עוד ברשימה: במקום ה-14 נמצא האייפון 13 פרו, את המקום ה-19 תופס ה-Galaxy S21 Ultra ודגמי האייפון 12 ו-12 פרו במקום ה-20.

הדירוג המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully