וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון הראשון נמכר ביותר מ-130 אלף שקלים במכירה פומבית

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 1:44

הטלפון הנייד שעשה היסטוריה נמכר בסכום שיא של 37 אלף דולר במכירה פומבית. "ציפינו שההצעות לפריט זה יהיו נלהבות ולא התאכזבנו", אמרו בבית המכירות

האייפון שנמכר במכירה פומבית. LCG Auctions,
האייפון שנמכר במכירה פומבית/LCG Auctions

תבדקו במגירה בבית: בשנים האחרונות השווי של המכשיר ששינה את העולם, האייפון 2G, רק עולה, ובתחילת השבוע הוא נמכר במכירה פומבית ב-39 אלף דולר (כ-137 אלף שקלים). המכשיר סגור באריזה, עם התוויות המקוריות ובלי מדבקות וכולל זיכרון בנפח 8 גיגה-בייט.

"ציפינו שההצעות לפריט זה יהיו נלהבות ולא התאכזבנו", מסר מייסד LCG מארק מונטרו, והוסיף: "קומץ אספנים נלהבים ומתוחכמים דחפו את המחיר למעל 10 אלף דולר ביום ראשון אחר הצהריים עד שהגענו לסכום שיא הזה בראשון בלילה. אנחנו מברכים את הזוכים, את הסוחרים שלנו ואת כל מי שהגישו הצעות שעזרו להפוך זאת לאחת המכירות הפומביות הפעילות ביותר בהיסטוריה".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

האייפון שנמכר פורסם תחת התיאור "במצב יוצא דופן". לשם השוואה, בעת ההשקה ב-2007 המכשיר נמכר במקור ב-599 דולר - שהם 852 דולר במחיר של היום לאחר האינפלציה. למרות שסביר מאוד שאין לכם בבית אייפון מקורי סגור באריזה עם ניילון, עדיין תוכלו להרוויח סכום לא רע עבור מוצרי רטרו אחרים של אפל - אם הם במצב פיזי טוב. מכשירי אייפון בני יותר מעשור, האייפד הראשון ומחשב Mac ישן, יכולים להיות שווים כבר עכשיו כמה אלפים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully