וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה מקסימלית: השירות המתקדם שמציל עסקים

בשיתוף בזק עסקים

17.11.2022 / 14:46

שירותי אבטחה ברמה גבוהה, נתב ייחודי, שירות טכנאים מהיר ומוקד שירות 24/7: הכירו את BizNet של בזק עסקים - השירות שמאפשר לבעלי עסקים לגלוש ללא חשש ברחבי הרשת. כך זה עובד

ישיבת צוות במשרד. ShutterStock
כיום, כל עסק חייב להגן על עצמו ברשת/ShutterStock

ה-29 באוקטובר 1969 היה אחד הימים החשובים בהיסטוריה האנושית. אחרי שנים של תכנונים, עבודה מסביב לשעון ואינספור ניסיונות כושלים, באותו יום בחודש אוקטובר נעשה לראשונה שימוש ברשת האינטרנט, כשאוניברסיטת קליפורניה ואוניברסיטת סטנפורד הצליחו לשדר ביניהן את המילה Login.

אותה רשת חדשנית עברה שדרוגים רבים במרוצת השנים, עד שהפכה לרשת האינטרנט הפופולרית שכולנו מכירים כיום, וקיימת כמעט בכל בית ברחבי העולם.

לרשת האינטרנט יתרונות רבים, על כך אין ויכוח, אך לצערנו, גם לא מעט חסרונות וביניהם נושא הפרטיות ואבטחת המידע, בטח כשמדובר על עסקים אשר נמצאים בסכנה גבוהה יותר לפריצות, גניבות ודרישות כופר.

נראה שכיום, בשנת 2022, כל עסק חייב להגן על עצמו ברשת, וזו אחת הסיבות שבעלי עסקים רבים בוחרים ב-BizNet - האינטרנט המאובטח של בזק הכולל שירותי אבטחה מתקדמים, תמיכה 24/7, נתבי אבטחה חזקים, שירות טכנאים מהיר ועוד.

סייבר פרטיות ברשת. ShutterStock
בזמן שאנחנו גולשים - לא משנה אם בזמן החופשי שלנו או במסגרת העבודה - אנחנו חשופים לכל העולם/ShutterStock

גניבת מידע, כופר ועוד: עד כמה חשוב נושא האבטחה לעסקים?

בזמן שאנחנו גולשים - לא משנה אם בזמן החופשי שלנו או במסגרת העבודה - אנחנו חשופים לכל העולם. למעשה, אנחנו פותחים את הדלת שלנו, בבית או במשרד, לכל מי שנמצא ברשת באותם רגעים. בתור גולשים פרטיים, הסכנות שאליהן אנו חשופים רבות, אך הן ספציפיות למדי ומסתכמות בעיקר בנזקים שונים שעלולים להיגרם למחשב.

בניגוד לגולשים פרטיים, כשמדובר על עסקים, המציאות שונה לחלוטין ומסוכנת הרבה יותר. עסקים שנמצאים ברשת חשופים לפגיעות מסוגים אחרים, שיכולים להיות קריטיים להמשך ההתקיימות שלהם, כמו גניבת מידע יקר ערך, בקשות כופר ואף ניסיונות השבתה של העסק.

עד כמה תקיפות ופריצות לעסקים בכלל נפוצות?

ברחבי הרשת אינספור בוטים זדוניים, שרק מחכים לכניסתם של עסקים ושירותים חדשים. מדובר בכלים אוטומטיים שמופעלים על ידי האקרים, שמאתרים ומטרגטים עסקים, במטרה לגרום להם לנזק - בין אם במטרה לגנוב מידע או למטרות כופר.

לכן, במטרה להגן על המידע שקיים בעסק ולהימנע מניסיונות פריצה וכופר, לכל בעל עסק כיום כדאי להשתמש בשירותי אבטחה, בטח אם מדובר על עסקים המאפשרים לעובדיהם להתחבר למחשב מהבית.

עבודה על מחשב. ShutterStock
שירות BizNet של בזק מציע מעטפת מקיפה ומלאה לעסקים, קטנים ובינוניים, המעוניינים במערך אבטחה משודרג/ShutterStock

היתרונות של BizNet לעסקים: נתבים מתקדמים, שירות 24/7 ועוד

שירות BizNet של בזק מציע מעטפת מקיפה ומלאה לעסקים, קטנים ובינוניים, המעוניינים במערך אבטחה משודרג. מלבד נתב חזק במיוחד, עסקים שמצטרפים לשירות החדשני נהנים ממגוון רחב של שירותים מתקדמים, לרבות מוקד שירות עסקי הזמין 24/7 ושירות טכנאים מהיר.

כמות גולשים גדולה: באמצעות הנתבים המתקדמים שמספקת החברה, כמות גדולה של משתמשים יכולה לגלוש בו זמנית, זאת מבלי לפגוע בפעילות המשרדית השוטפת.

שירות אינטרנט מאובטח: במסגרת השירות מספקת בזק נתבי אבטחה מתקדמים מבית Fortinet/Check Point הכוללים שירותי אבטחה מובילים, Firewall מתקדם, הגנה מפני וירוסים, סינון ספאם, סינון תכנים ואתרים ועוד.

מוקד שירות עסקי 24/7: נתקלתם בתקלה שאתם לא מצליחים לפתור? במסגרת השירות צוות טכנאים מיומן שמכיר היטב את המערכות השונות והמתקדמות זמין לשירותכם לכל שאלה, כדי לנסות ולפתור כל תקלה באופן מיידי.

שירות טכנאים מהיר עם SLA עסקי: במסגרת BizNet, בעלי עסקים נהנים משירות טכנאים מהיר בזמן תגובה של עד ארבע שעות מרגע פתיחת התקלה, כדי להבטיח טיפול מהיר ומקצועי ככל האפשר במקרים של תקלות שונות.

לפרטים נוספים>>

*כפוף לתנאי השירות והיתכנות טכנולוגית

בשיתוף בזק עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully