וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנה למנוייה ב-OnlyFans שליטה על חייה והם גרמו לה לזרוק את חבר שלה

30.10.2022 / 23:52

לורי בת ה-22 התאכזבה מכך שהיא לא יכולה לשוחח עם אנשים בפלטפורמה האירוטית, אז היא פתחה חשבון אנונימי והחליטה לתת למנויים שלה שליטה על חייה באמצעות סקרים שערכה בטלגרם

הדוגמנית שנתנה לגולשים שליטה על חייה/live_with_laurie

תכירו את לורי. סטודנטית צעירה בת 22 וגם שחקנית טניס בזמנה הפנוי. לורי מתפרנסת מחשבון פופולארי ב"OnlyFans", האתר בתשלום שמעלים בו תכנים למבוגרים בלבד. אלא שלורי התאכזבה מהתכנים שראתה שמעלים לאתר והחליטה לקחת את זה צעד קדימה על ידי זה שהיא החליטה לאפשר למעריצים שלה לקבל בשבילה את ההחלטות על החיים שלה.

מה שהיא החליטה לעשות זה לפתוח בשורת סקרים לגבי כל מיני סוגיות מהותיות בחיים שלה וצבא העוקבים שלה הצביע ובהתאם לתוצאות היא פעלה. חשבתם שהיא לא לקחה ברצינות את תשובות העוקבים שלה? אז מה תגידו אם בעקבות ההצבעות היא זרקה את החבר שלה והתגברה על פחד הגבהים שלה?

לורי. Live with Laurie, צילום מסך
שחקנית טניס וגם אושיית רשת/צילום מסך, Live with Laurie

לורי, שנולדה וגדלה בפריז, הצטרפה לאתר למבוגרים אחרי שהיא עזרה לחברה שלה לפתוח חשבון משלה. האתר הזה סיקרן אותה והיא החליטה פתוח חשבון אנונימי כדי לראות איך זה עובד. היא שילמה לבערך 10 חשבונות כדי לעקוב אחריהם, אבל התאכזבה מהתוכן.

"ניסיתי לפתוח בדיון, שאלתי אותם שאלות רק כדי להכיר אותם קצת. אבל אף אחד לא ענה להודעות שלי. חשבתי שזה חבל שאי אפשר לנהל שם דיונים עם יוצרי התוכן. רציתי לפטפט איתם ולבנות יחסים חדשים, אבל זה היה בלתי אפשרי. לכן החלטתי לפתוח חשבון ב-OnlyFans כדי להיות יותר קרובה לאנשים וגם לתת להם פרטים על החיים שלי. קיבלתי לעיתים רבות תגובות בסגנון 'סוף סוף אני יכול לשוחח ולבנות יחסים אמיתיים עם בחורה בפלטפורמה הזו'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לורי. Live with Laurie, צילום מסך
יצרה אינטראקציה מעניינת עם העוקבים שלה/צילום מסך, Live with Laurie

ככל שהיא צברה יותר ויותר עוקבים, לורי החליטה לתת יותר ויותר פרטים למנויים שלה על חייה, שרצו עוד ועוד והיא החליטה לקחת את זה צעד קדימה. פעמיים בשבוע היא העלתה סקר בחשבון הטלגרם שלה. הסקר היה פתוח וכולם היו יכולים להצביע. אלא שאת תוצאות הסקר היא היתה מפרסמת רק בחשבון ב-OnlyFans שלה ורק העוקבים שלה היו יכולים לדבר איתה על כך.

לורי. Live with Laurie, צילום מסך
לורי/צילום מסך, Live with Laurie

המעריצים של לורי דחפו אותה לעשות דברים שהיא לא היתה עושה ללא התמיכה שלהם. כמו למשל לעשות סיור במסוק, למרות פחד הגבהים שלה. "תודות לעוקבים שלי החלטתי להרד וךחסום את החבר הרעיל שלי", לורי סיפרה, "עשיתי סיור במסוק למרות פחד הגבהים שלי. אפילו פרשתי מההתמחות שלי במשהו שלא אהבתי".

לורי הפכה להיות פופולארית מאוד ב-OnlyFans והיא החליטה לתרום 25 אחוז מההכנסות שלה שם כדי לעזור לאנשים להילחם בבדידות ובחרמות בבתי ספר. "בבית הספר לא הייתי יפה ולא פופולארית. לא הייתי אומרת שהחרימו אותי, אבל משיחות עם העוקבים שלי הבנתי שהרבה נערים יכולים לחוות בדידות בחיים שלהם. זו מחוה קטנה שלי בנושא שלא מדברים עליו מספיק ואם אני יכולה לעזור בנושא, אעשה זאת בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully