וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2023: גוגל כרום יפסיק לתמוך במיליוני מחשבים

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 8:28

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי בתחילת השנה הבאה היא תפסיק לספק תמיכה לגרסאות ישנות של מערכת ההפעלה ווינדוס. וזה מה שיקרה אם תבחרו לא לשדרג

גוגל כרום. AP
גוגל כרום/AP

יש לכם מחשב ישן? אם כן - כדאי שתשדרגו, או שבקרוב תיאלצו לגלוש ברשת בצורה לא מאובטחת. הסיבה: גוגל הודיעה אתמול (שלישי) כי החל מ-7 בפברואר 2023 דפדפן כרום יפסיק לתמוך בגירסאות ישנות של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט - ווינדוס 7 ו-ווינדוס 8.1. לדברי ענקית הטכנולוגיה, החל מתאריך היעד ישוחררו עדכונים לבעלי גרסאות ווינדוס 10 ומעלה בלבד.

"גרסאות ישנות יותר של כרום ימשיכו לעבוד, אך לא ישוחררו עדכונים נוספים עבור משתמשים במערכות הפעלה אלו. אם אתה משתמש כרגע בווינדוס 7 או ווינדוס 8.1, אנו ממליצים לך לעבור לגרסת ווינדוס נתמכת לפני תאריך זה כדי להבטיח שתמשיך לקבל את עדכוני האבטחה האחרונים ותכונות עבור כרום", נכתב בבלוג הרשמי של גוגל. כאמור, משתמשים שיבחרו לא לעדכן את מערכת ההפעלה יהיו חשופים יותר - ולא יקבלו עדכוני אבטחה.

בווידאו: גוגל Street View בישראל/ינון בן שושן

נכון לעכשיו, ווינדוס 7 עדיין פועלת על למעלה מ-10% מכל מערכות ווינדוס ברחבי העולם, בעוד ש-ווינדוס 8.1 מחזיקה בנתח של 2.7%, כך לפי נתונים של חברת המחקר Statcounter GlobalStats. כמו כן, דפדפן כרום של גוגל מחזיק בנתח שוק גבוה במיוחד - כ-65% משוק הדפדפנים, אחריו ספארי של אפל עם כ-18%. Edge של מיקרוסופט עם 4.32% בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully