וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עדכנתם ל-iOS 16.1? מומלץ לעדכן

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:28

העדכון האחרון למערכת ההפעלה iOS כולל טלאי הסוגר פרצה חדישה המאפשרת הרצת קוד שרירותי ישירות בליבת המערכת

מסך הנעילה החדש של ה-iOS 16. אפל,
מסך הנעילה החדש של ה-iOS 16/אפל

אם טרם עדכנתם את מערכת ההפעלה באייפון שלכם ל-iOS 16.1, מומלץ לעשות זאת בהקדם, שכן אחד מהשינויים הוא טלאי לפרצת יום אפס, שעשויה להיות מנוצלת באופן פעיל. אפל הגדירה את הפרצה, כפרצת ליבה, והעדכון מיועד לכל בעלי אייפון 8 וצפונה וסוגים שונים של אייפד - לרבות iPad Pro, iPad Air 3 ואחריו, iPad דור חמישי ואילך ואחרים. לפי הרישום של אפל, הפרצה מאפשרת לאפליקציה להריץ קוד שרירותי, עם הרשאות גישה לליבת המערכת. על פי הידוע לחברה, הפרצה נוצלה באופן פעיל.

ברם, כמו רבות מפרצות יום אפס, הסיכון למשתמש הממוצע הוא נמוך. רוב הפרצות מהסוג הזה הן בעלות ערך ונמכרות למדינות וגופים בעלי יכולת - ולרוב ישתמשו בהן כנגד מטרות בעלות ערך לרוכש, ולא בשימוש רחב. אז אלא אם אתם יעד למתקפות סייבר כי אתם אנשים חשובים, ברגיל אין לכם מה לדאוג. ועדיין, מומלץ לעדכן כדי שלא יהיה ניתן להשתמש בפרצה הזו נגדכם.

רוצים לעדכן? כל שעליכם לעשות הוא להכנס לאפליקציית ההגדרות (Settings), ללחוץ על "כללי" (General), לאחר מכן להקיש על "עדכוני תוכנה" (Software Update) ולאשר את הורדת העדכון החדש. את ההורדה (שעשויה לקחת דקות ארוכות) מומלץ לעשות כשאתם מחוברים לרשת WiFi יציבה. אם אתם ערוכים, לחצו על "התקן" (Install). לאחר מכן האייפון יבצע אתחול מחדש (כיבוי והדלקה) ובסיום תדרשו להקליד את הסיסמה למכשיר באופן ידני.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully