וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את הרמקול החדש של המותג השוודי DeFunc

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 19:24

מותג הסאונד הסנקדינבי שואף לספק סאונד איכותי במבנה ויוקרתי - וכמעט מצליח. המחיר? 990 שקלים, ולפני שאתם מתלהבים כדאי שתדעו מה מעט איכזב אותנו

הרמקולים של DeFunc. מיטל קויפמן, וואלה! טכנולוגיה
הרמקול של המותג השוודי DeFunc/וואלה! טכנולוגיה, מיטל קויפמן

בשנה החולפת נפלה עלי הבנה. היא מבאסת, מדכדכת, לא הוגנת, אבל הגיע הזמן להודות באמת המרה: הטכנולוגיה גדלה עלי. כלומר, תפעלתי אותה בצורה נהדרת בעשורים האחרונים, ואי אפשר היה לחשוד שאני טכנופובית. אבל הנה, הגיע הרגע בו ממש כמו אימא שלי, הפסקתי להבין. הפער הלך וגדל, ודברים נהיו מסובכים על סף מסובכים עבורי. עכשיו, כשהנחתי את זה על השולחן, נתחיל בביקורת.

הרמקולים החדשים של המותג השוודי DeFunc עוררו התלהבות מיד ברגע בו יצאו מהאריזה האטרקטיבית. הם אסתטיים מאוד, מעוגלים ונקיים ומגיעים עם מעמד מוזהב שמחמיא לעיצוב השחור. ניתן לרכוש מעמד רצפתי או חיבור לקיר, והפיצ'ר המשמח ביותר הוא החלק הקדמי, שמגיע בשלל הדפסים ועיצובים שיכולים להשתלב בסביבת המחיה שלכם ולהוסיף טאץ' נוסף לבית. וכך, בלי טעינות ארוכות או כבלים מיותרים, חיבור אחד לחשמל והתחלנו.

הרמקול של DeFunc. מיטל קויפמן, וואלה! טכנולוגיה
הרמקול של DeFunc/וואלה! טכנולוגיה, מיטל קויפמן

בניגוד לרמקולים אחרים שנמצאים בשוק ותומכים בחיבור בלוטות' בלבד, הרמקולים האלה מבוססים על ווי פיי. מדובר בעולם חדש של נוחות: מחברים את הטלפון ומאזינים, מבלי שהרצף יופר על ידי צלצול או צליל של הודעה. בנוסף, הרמקולים מתחברים גם לטלוויזיה, כך שהרווחתם מיני מערכת סראונד במחיר סביר.
למרבה הצער, כאן נמצא גם עקב האכילס של הרמקולים: מסיבה שאינה ברורה, הם לא תומכים ביוטיוב כשזה משודר בטלוויזיה. ניסינו רשתות סטרימינג שונות, אפליקציות וערוצים סטנדרטיים. כשמגיעים ליוטיוב, הרמקולים מתנתקים מעצמם וניתן להאזין רק מהרמקולים של הטלוויזיה.

בנוסף, גם החיבור הבלתי מתפשר לטלפון יכול להעיק. אם מאזינים למוזיקה בעוצמה גבוהה ומתקבלת שיחה, לחיצה על מקשי הווליום של הטלפון לא מספיקה כדי להנמיך את העוצמה, פשוט כי זה ינמיך את עוצמת השיחה. צריך להיכנס לאפליקציה הייעודית של הרמקולים ולהנמיך דרכם, או לגשת אליהם ולהנמיך ידנית, דבר שמסרבל מעט את ההאזנה. כאמור, צרות של עולם עליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

חוץ מהבעיות הנ"ל, שיש להניח שייפתרו בהמשך כשהחברה תוציא דורות חדשים של רמקולים, מדובר בחוויה נהדרת. להאזנה מיטבית, מומלץ להעמיד את הרמקולים במרחק של שני מטרים זה מזה. ניסינו אותם באותו חלל, ניסינו בחדרים נפרדים והתוצאות לא רעות. מדובר בהאזנה זורמת ונעימה, שמתעלה על כמה מהמתחרים בשוק. ניתן לשלוט בשני הרמקולים ביחד ולחוד, כך שהרמקול בסלון יוגבר לעוצמה מקסימלית, וזה שבחדר השינה יפעל על ווליום נמוך. הם תומכים בעוזרות הקוליות שיש בשוק ואם להתייחס להיבט החשוב ביותר מבחינתי: הווליום שלהם הרעיד את הבית, בקטע טוב. מצד שני, הסקנדינבים ידועים במערכות שמע מתקדמות ואיכותיות, ובהשוואה למתחרות מהשוק הביתי שלהם, לרמקולים של DeFunc יש מקום לשיפור.

Defunc Home Large. יחצ,
מדובר בעולם חדש של נוחות: מחברים את הטלפון ומאזינים, מבלי שהרצף יופר על ידי צלצול/יחצ

וכעת, נדבר על המחיר: הרמקול הקטן, זה שנדגם אצלנו, עולה כ-990 שקלים. כיוון שהרמקולים עובדים בצורה מיטבית כשיש שניים מהם לפחות, מדובר בהוצאה לא קטנה בכלל. רמקול גדול יעלה לכם כ-1390 שקלים וגם כאן, מדובר בקצת פחות מ-3,000 שקלים כדי להנות מהפיצ'ר העיקרי - המולטירום. מי יוציא כאלה סכומים על רמקולים שנחתו זה עתה בישראל? קשה לומר.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully