וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפייסבוק מתככנים: ככה נהרוג את השבט הנידח המבודד ביותר בעולם

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 23:45

חברי השבט העוין באי ההודי מתרחקים מהציוויליזציה והורגים כל מי שמעז להתקרב אליהם. אלא שכעת מספר אנשים רוצים לעשות לזה סוף ומתכננים איך להשמיד אותם

תיעוד נדיר של שבט הסנטינלים/Youtube - Guardians Of Fire

חשפנו בפניכם כבר את סיפורם של הסנטינלזים, ילידי האי צפון סנטינל שבהודו. אנשי השבט מסרבים באופן עיקש לכל קשר עם אנשים מבחוץ והורגים כמעט כל מי שרק מנסה להתקרב אליהם. בעבר גם דווח על מיסיונר אמריקאי שהגיע לחקור את האי, הותקף בחץ וקשת ונהרג. השבט הזה חי ככה כבר מאות שנים מבלי שהעולם המערבי יודע הרבה עליו - אלא שכעת הוא הפך למטרה של קבוצת פייסבוק שהוקמה במטרה להרוג את כל מי שחי שם.

קבוצת הפייסבוק הזו נקראת 'Destroy North Sentinel Island', ושם הם נותנים פרטים לגבי התוכנית שלהם ל"השמדת השבט העויין". שבט הסנטינלזים מונה פחות מ-200 אנשים, אך הוא מסרב לקבל כל ספינה או סממן אנושי וכל מי שמעז להתקרב חוטף מטר של חצים. הצבא ההודי גם חוסם גישה לאזור ואף אחד לא מורשה לנחות שם. אלא שבאפריל 2021, מספר אנשים החליטו שהגיע הזמן לנקמה ופתחו קבוצת פייסבוק ייעודית לשם כך. הם אפילו בדקו איזה חיסון צריך לקבל לפני שנוחתים באי המבודד ושיתפו פוסטים עם התוכנית שלהם, לפיה הם מתכננים לצנוח באי ומיד להשתמש בלהביור כדי לשרוף את חברי השבט.

כעת הם מנסים לגייס כספים כדי לממש את התוכנית שלהם. "אין מצב שאנחנו יכולים להקים בסיס באי הזה אם לא יהיה לנו את הכסף הדרוש כדי להביא לשם את כל חברי הצוות שלנו", אמר אחד מיוזמי הקבוצה, "בין אם נגיע לשם מהאוויר או דרך הים, אנחנו צריכים כמה שיותר אנשים לשם כך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כמובן שהרבה אנשים לא אהבו את הקבוצה הזו והיו כאלו שהתלוננו בפני הנהלת פייסבוק, ללא הצלחה רבה. "בפייסבוק לא חושבים שפלישה לאי ורצח עם נחשבים להפרה של הכללים", אמר אחד האנשים שהתלוננו על כך. אחרי גלי הביקורת שהם ספגו, חברי הקבוצה מיתגו את הקבוצה מחדש וקראו לה "אי האהבה" והם טוענים שהם רק צחקו לגבי הרעיון של השמדתם של אנשי השבט. אלא שלמרבה הצער, הסנטינלזים ממש רציניים לגבי כוונתם להשמיד כל מי שמתקרב אליהם, וככה זה נמשך עד היום הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • שבט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully