וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר הזה יגשים לכם חלום ישן: בדקנו את ה-3 Realme GT Neo

16.11.2022 / 0:26

עם מטען מפלצתי של 150 וואט, ה-3 Realme GT Neo יריץ את הסוללה שלכם מ-0 ל-100 בפחות מחצי שעה. האם יש לו עוד יתרונות והאם הוא שווה 2,000 שקל? בדקנו

רילמי GT Neo 3. יחצ,
2,000 שקל שמתנהגים כמו מכשיר פרימיום? בדקנו/יחצ

אחד החלומות שמלווים את כולנו לאורך כמעט עשור וחצי הוא טעינה מהירה לטלפון. זו לא רק גחמה ותחרות למי יש מטען יותר גדול, זה ממש צורך, אבל מסיבות שונות, חלקן ברורות ואחרות פחות, רובנו עדיין זקוקים להמתנה ארוכה יחסית עד שהמכשיר שלנו מגיע לטעינה מלאה.

למרבה השמחה של מי שירכוש את ה-3 Realme GT Neo, הבעיה הזאת לא תהיה נחלתו. מדובר במכשיר שמגיע עם מטען חולני של 150 וואט ומסוגל להטעין לכם מ-0 ל-100 בתוך פחות מחצי שעה.

האם זה היתרון היחיד שלו? יצאנו לבדוק אם הוא שווה 1,999 שקל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מפרט, שימוש ועיצוב

3 GT Neo הוא מכשיר לא מאוד חדש של רילמי (הושק לפני יותר מחצי שנה ועשה עלייה רק לאחרונה), המותג מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית BBK אלקטרוניקס, שבבעלותה ביתר המותגים Vivo ,Oppo ו-OnePlus. הטלפון הוא ממשיך דרכם של שני המכשירים שיצאו לפניו - GT Neo שהושק אשתקד ו-2 GT Neo שיצא מוקדם יותר השנה. ה-3 GT Neo מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' מסוג Amoled , קצב ריענון מרבי של 120 הרץ ובמשקל של 188 גרם.

המעבד הוא 8100 Dimensity של מדיה-טק, שמתחרה בהצלחה בסנאפדראגון 888, מעבד הפרימיום החדיש והמוערך של קוואלקום ותומך כמובן ב-5G, זהו הטלפון החכם הראשון שמגיע עם המעבד הזה, שמאפשר ביצועים גבוהים של הטלפון לצד חיי סוללה ממושכים.

חיפוי המסך הוא גורילה גלאס 5 הפופולארי אך מיושן. מסגרת הפלסטיק מעט מאכזבת בהתחשב ביומרות שיש למכשיר, אבל מאוד הגיונית בהתחשב במחיר. כמו ב-GT Neo 2, גם כאן אל תצפו לשקע אוזניות. עקב האכילס הגדול של המכשיר הוא המון אפליקציות לא רצויות שמגיעות מותקנות איתו, מה שמקטין אוטומטית את נפח האחסון האמיתי שלו וגם עשוי להכביד עליכם בשימוש עתידי.

צילום ממצלמת Realme GT Neo 3. דוד רוזנטל
ברור ויפה. תמונות מ-Realme GT Neo 3/דוד רוזנטל

מי שרכש את הגרסאות הקודמות של המכשיר התוודע לעוצמה שלו. עם שמונה הליבות של מערכת השבבים, זיכרון פנימי של 12GB ואחסון פנימי של 256GB, ה-3 GT Neo לא מתבייש להסתכל בלבן של העיניים של צמרת מכשירי הביניים מבחינת ביצועים. לפחות משימוש ראשוני של מספר שבועות ניתן לומר שהוא עומד יפה בכל משימה, חלק, נעים ומהיר. כל האפליקציות מהמכשיר הישן הועתקו בקלות ונפתחו ללא תקלות. השימוש נטול תקלות והאחיזה בו נוחה. התרגלתי אליו תוך דקות, מה שבהחלט לא היה נכון למכשירים קודמים.

הסטייל של המכשיר נאה ומשדר מודרניות. הוא מגיע בשלושה צבעים - Sprint White שנראה כמו פרסומת לסכיני גילוח של ג'ילט, Nitro Blue - צבע הדגל של הדגם הזה, עם שני פסים שאמורים לקרוץ למסלולי מרוצים, אבל לטעמי לפחות הם משווים לו מראה ילדותי, ושחור אספלט, שהוא זה שקיבלתי ולטעמי גם היפה והיוקרתי ביותר. אחרים יראו בו גנרי ומשעמם וגם זה בסדר.

הסוללה

כאמור, הגאווה הגדולה של ה-3 GT Neo היא מהירות ההטענה. אם חשבנו שראינו הכול בגרסת GT Neo 2, שהגיע עם מטען בהספק של 65 וואט, המכשיר הנוכחי דורש שתחזיקו לו את הבירה. הוא מגיע עם מטען פסיכוטי של 150 וואט וסוללה בקיבולת של 4,500 מיליאמפר-שעה (הגרסה הזולה יותר שאינה משווקת בישראל מגיעה עם סוללת 5,000 מיליאמפר-שעה ומטען של 80 וואט). במילים פשוטות, המפלצת הזאת באה לפתור את חרדות נפילת הסוללה שלנו. היא מגיעה מ-0 ל-100 בפחות מחצי שעה, ומכיוון שרובכם לא באמת "טורחים" לרדת לאפס - כנראה שתגיעו למקסימום בזמן נמוך יותר.

לא מדובר בלוקסוס או בסתם קוריוז, אלא בשדרוג עצום. לפחות פעם אחת מצאתי את עצמי כשאני מתכנן לצאת מהבית עם פחות מ-50 אחוזי סוללה. הטענה, כוס קפה והופ - 90 אחוז בתוך דקות, אני מוכן. גם חיי הסוללה עצמה מצוינים. לאחר שינה של 6 שעות עם טעינה מלאה של 100 אחוז ראיתי בבוקר שיש עדיין 94-98 אחוז, תלוי בפעילות הרקע של האפליקציות הכבדות ובבלבולי המוח של אנשים משועממים בווטסאפ. ייתכן אפילו שתוכלו לצלוח יום עבודה שלם ללא צורך בטעינה, מה שקשה לומר על רוב המכשירים. כך או אחרת, קשה לנצח את השילוב שבין טעינה מהירה במיוחד להתרוקנות איטית.

זמני טעינה (משעה 10:00 בבוקר)

  • 10:00: 15 אחוז
  • 10:02: 29 אחוז
  • 10:04: 39 אחוז
  • 10:07: 50 אחוז
  • 10:09: 59 אחוז
  • 10:12: 68 אחוז
  • 10:15: 76 אחוז
  • 10:19: 90 אחוז
  • 10:22: 100 אחוז

המצלמה

החלק שמשדר חולשה יחסית בטלפון הזה הוא המצלמה. שלא תבינו לא נכון, לעין הבלתי מזוינת והבלתי מקפידה היא בסדר גמור, אבל רחוקה מלהפגין את הביצועים ולהציע את הפיצ'רים של מכשירי הדגל. למכשיר יש מצלמה ראשית עם חיישן 50 מגה פיקסל ועוד שתי מצלמות משניות. בתנאי אור חיצוניים לא תהיה לכם דאגה, תאורה ביתית מעצימה את הצבעים, שזה אולי לא רע לתרחים זקנים שחיים את הסבנטיז כמוני, אבל עדיין מציב אתגר מסוים להגיע לצילום אופטימלי.

צילום באמצעות רילמי. דוד רוזנטל
היי, יש פה כלבה וחתולה שצולמו בטלפון של Realme, תביאו לייקים/דוד רוזנטל

צילום הלילה עשוי להיות מעט יותר בעייתי ותצטרכו להקפיד מאוד כדי לא למצוא אזורים מרוחים בתמונה. לטלפון אין עדשת טלפוטו, מה שאומר שייתכן שתיתקלו בקשיים מסוימים כשתרצו לעשות זום. הייתי אומר שאדם מן הישוב כמעט לא ירגיש בחסרונות של המצלמה, אבל אם אתם כאלה שרואים בטלפון שלהם כלי לצילום מקצועי או שסתם יש לכם עין רגישה ואנינת טעם, כדאי אולי לחפש אלטרנטיבה אחרת.

התרשמות כללית

יש אנשים שאוהבים להשתמש במכשירי דגל ורואים בהם חזות הכול (אני מודה שאני נמנה עימם), ויש את אסכולת "אקנה משהו זול וכשיתקלקל פשוט ארכוש טלפון אחר". המשותף לכלל המין האנושי: בתוך שנתיים עד שלוש יש להם מכשיר חדש, בין אם בשל התיישנות הסוללה, האטה בביצועים או סתם רצון להתחדש.

3 Realme GT Neo אינו מכשיר טופ, אך הביצועים שלו בהחלט מתקרבים לשם. במונחי כדורגל, הוא לא מנצ'סטר סיטי או באיירן מינכן, אבל הוא בהחלט טוטנהאם או בורוסיה דורטמונד - שורט את הצמרת הגבוהה ומגרד ניצחונות פה ושם. מאחר שהשתמשתי בו עד כה כחודש בלבד, אני יכול להגיד בזהירות מרובה שהוא שווה את הכסף, גם אם יש לו את השם הכי לא סקסי בעולם (נראה אתכם אומרים שיש לכם 3 Realme GT Neo, נסו להגיד את זה בקול ובעיקר נסו לא לחטוף מכות).

את הטלפון ניתן לרכוש בסניפי KSP, השירות ניתן על ידי יעל פתרונות מחשוב, וכולל איסוף והחזרה מבית הלקוח. לאלה מביניכם שמעדיפים טיפול במעבדות הפרטיות (על כל הסיכונים הטמונים בכך) עלולה להיות בעיה, מכיוון שהמכשיר סובל ממחסור חמור בחלקי חילוף בשוק החופשי ומהיעדר יחסי ציבור. כך או אחרת, לפחות בתחילת דרכו הרושם הוא שמדובר במכשיר של 2,000 שקל שמתנהג כמו מוצר של 2,800 שקל ומעלה. יש לו חסרונות, אבל לטעמי הם מינוריים ביחס לתמורה שתקבלו עבור הכסף שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully