וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: אפל תוותר על כפתורים פיזיים באייפון 15

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 16:10

אם עדיין לא שדרגתם את המכשיר, אולי כדאי שתחכו לשנה הבאה: על פי דיווח חדש, מכשיר הדגל הבא של ענקית הטכנולוגיה יציג כמה שינויים משמעותיים, כולל מעבר לכפתורים המבוססים על רטט המדמה לחיצה

אייפון 14 פרו/אפל

לחצני הווליום והנעילה יוחלפו באייפון 15? על פי דיווח של מינג-צ'י קו, שנחשב לאחד האנליסטים המהימנים ביותר בכל הנוגע לאפל, החברה צפויה להחליף את הלחצנים הקיימים במקשים לא לחיצים - הפועלים יחד עם פידבק ממנוע ה-Taptic (רטט המדמה לחיצה), בדומה לכפתור הבית במכשירי האייפון 7 והאייפון 8. המקשים החדשים צפויים להחליף את אלו הקיימים כבר בסדרת מכשירי האייפון 15 פרו שיושקו בשנה הבאה.

אפל משתמשת בטכנולוגיה זו גם במשטחי המגע במחשבי ה-Mac, שאינם לחיצים פיזית ופשוט מחקים את תחושת הלחיצה עם רעידות קטנות. על פי השמועות, בחברה תכננו להחליף גם את הכפתורים הפיזיים גם בשעונים - Apple Watch - דבר שלא התרחש מעולם. באותה עת, נאמר כי מעבר לכפתורים לא לחיצים ישפרו את העמידות למים ויתפוס פחות שטח בחלקו הפנימי של המכשיר.

מנוע Taptic Engine של אפל. אפל,
מנוע ה-Taptic של אפל/אפל

על פי דיווחים קודמים, החברה תחדד עוד יותר את ההבדלים בין הדגמים, כאשר דגם ה-iPhone 15 Pro Max יקבל שם חדש: iPhone 15 Ultra. בין היתר, הוא עשוי להגיע בעיצוב חדש, עם שתי מצלמות סלפי ונפח סוללה גדול יותר. בכל הנוגע למעבר ל-USB-C, נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא ידוע אם באפל יחליטו להחליף את שקע הטעינה לפני תאריך היעד שקבע הפרלמט האירופי - סתיו 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully