וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם קבוצה עם עצמכם? וואטסאפ בודקת שינויים חדשים

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 10:17

גירסת הבטא החדשה של וואטסאפ מכירה סוף סוף במי שנוהגים לשלוח הודעות לעצמם. כרגע אין שינוי מלבד שינוי כותרת הנמען, אבל לא מן הנמנע שההכרה תוביל ליצירת תכונות חדשות

וואטסאפ. וואטסאפ, GettyImages
וואטסאפ/GettyImages, וואטסאפ

אין חולק שוואטסאפ הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, ותנסו להתנתק ליותר מ-10 דקות מהאפליקציה. אנחנו משתמשים בוואטסאפ כל כך הרבה, שיש כבר לא מעט אנשים שמשתמשים בה כדי לשלוח הודעות תזכורות לעצמם או לנהל משימות.

האתר WABetaInfo, שעוקב מקרוב אחרי גירסאות הניסוי (בטא) של וואטסאפ, מדווח הבוקר (ראשון) שבגירסה 2.22.24.2 נצפתה אצל חלק מהנסיינים תכונה חדשה: כעת, שליחת הודעות עצמית (כלומר, למספר שלכם), מסומנת באופן שונה מצ'אטים אחרים. בחלק מהמקרים, שונתה ממש כותרת הנמען ל-"הודעה לעצמך". למי שאגב עוד לא הפעיל את התכונה או משאיר את מספר הטלפון שלו סמוי מאנשי קשר, ניתן להשתמש בתכונת ה-click to chat.

שליחת הודעה עצמית בוואטסאפ. WaBetaInfo,
שליחת הודעה עצמית בוואטסאפ/WaBetaInfo

כרגע לא נצפה שום שינוי נוסף, מעבר לעובדה שעכשיו וואטסאפ מכירה בשליחת הודעות עצמית והופכת את הפעולה לפשוטה יותר. יחד עם זאת, לא מן הנמנע שעצם ההכרה תוביל ליצירת תכונות חדשות המותאמות לשליחה עצמית, בדומה לג'ימייל למשל שמזהה שליחת מיילים עצמיים ומציע ליצור תזכורת במקום. גירסת הבטא הנוכחית מביאה עמה מלבד השינוי הזה, גם שינויים בתצוגה שלמסמכים, גיפים, סרטונים ותמונות מועברים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully