וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה בא: וואטסאפ משיקה קהילות פרטיות ופיצ'רים נוספים

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 10:14

וואטסאפ משדרגת את הקבוצות עם פיצ'ר ''קהילות'' - שמאפשר לרכז קבוצות תחת מטריה אחת על מנת לארגן הצ'אטים. בנוסף, גם האפשרות ליצור סקרים מגיעה אלינו

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הודיע הבוקר (חמישי) על השקת הקהילות (Communities) באפליקציית המסרים וואטסאפ, פתרון חדש שמאפשר לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם. המטרה: להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים. "השקת קהילות וואטסאפ היא קפיצת מדרגה בכל הנוגע לאופן בו ארגונים מתקשרים, תוך שמירה על רמת פרטיות ואבטחה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר (הצפנת שיחות מקצה לקצה). אנו עובדים עם למעלה מ-50 ארגונים ב-15 מדינות כדי לבנות קהילות שיתאמו את צרכיהם ואנו נרגשים לשמוע את הפידבק על הכלים החדשים עד כה", אמרו במטא.

קהילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר ומקומות עבודה יוכלו לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטריה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בווטסאפ. כדי להתחיל בבניית קהילה יש ללחוץ על הטאב New communities (כפתור למעלה ליד הצ'אטים למשתמשי אנדרואיד ולמטה עבור משתמשי iOS).

קהילות וואטסאפ. מטא,
הקהילות מגיעות לוואטסאפ/מטא

לאחר לחיצה על כפתור זה ניתן יהיה להתחיל בבניית הקהילה מאפס, או לחלופין, על ידי הוספת קבוצות קיימות. ברגע שנימצא בתוך קהילה, ניתן בקלות לעבור בין קבוצות זמינות כדי לקבל את האינפורמציה שאנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים, בעוד מנהלי קהילות יוכלו לשלוח עדכונים חשובים לכלל הקהילה.

בנוסף, ווטסאפ מציגה מספר שיפורים לאופן בו קבוצות יעבדו - בין אם הן חלק מקהילה ובין אם לאו בהם: השקת Polls - כלי כייפי ואפקטיבי ליצירת סקרים בתוך קבוצות, שיעזור בקבלת החלטות בקבוצה ללא יצירת ספאם לכולם בצא'ט. בנוסף, החברה משיקה אפשרות לקיים שיחות וידאו עם עד 32 משתתפים בקבוצה בין אם מדובר בצ'אט המשפחתי או בצ'אט של העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully