וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי הציגו סמארטפון קונספט עם חיבור לעדשות חיצוניות

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 10:53

חברת שיאומי חשפה אתמול טלפון קונספט, אח לשיאומי 12S אולטרה שמציג קונספט מתבקש לחיישן ה-1 אינץ' הענקי: בלי עדשות משלו, אבל עם מפתח הברגה לעדשות צילום רגילות של לייקה שאפשר לחבר לטלפון

אם ה-שיאומי 12S Ultra לא היה מספיק מרשים עם חיישן ה-1 אינץ' שלו, עכשיו באה שיאומי ומציגה דגם קונספט המבוסס עליו - עם חיבור לעדשות לייקה M חיצוניות. החברה חשפה אתמול (רביעי) דגם כמעט זהה, עם הבדל אחד משמעותי: הפעם יש כאן עוד חיישן 50 מגה-פיקסל בגודל 1 אינץ', חשוף, וללא עדשות משלו. החיישן המקורי הוזז הצדה, ומחליף את החיישן של העדשה הפריסקופית (תיכף תבינו למה היא הפכה למיותרת).

את מגבהתת המצלמה מקיפה כעת מסילת הברגה, המיועדת לעדשה חיצונית מתחלפת בדיוק כמו במצלמות רפלקס מקצועיות. אבל בניגוד למצלמות מקצועיות בהן החיישן שקוע בתוך הגוף מתחת למפתח ההברגה של העדשה, כאן החיישן מכוסה בזכוכית, כדי כמובן להגן עליו מאבק ומעצמים זרים. לא ברור איך זה ישפיע על ביצועי הצילום.

שיאומי 12S Ultra. שיאומי,
יבור לעדשות לייקה M חיצוניות/שיאומי

בסרטון על המכשיר, אנשי שיאומי מספרים שהטלפון הזה פותח במקביל לאחיו, ה-12S Ultra והכוונה הייתה לתת לבעלי הסמארטפון יכולות צילום שלא נופלות מצילום מקצועי. היופי הוא שאפשר לחבר לסמארטפון הקונספט הזה כל עדשת לייקה M באמצעות מתאם. בצילומים ובערכה הוא מגיע עם עדשת לייקה M, מדגם Summilux-M, עדשת 35 מ"מ עם מפתח צמצם f/1.4. אם אפשר לחבר לטלפון עדשת זום מקצועית, הרי שהעדשה הפריסקופית כאמור, מיותרת.

שיאומי לא ציינה אם יש תכנון לייצר את הטלפון המעניין הזה בייצור המוני, אבל ידוע כי יוצרו עשרה אבות טיפוס (שחלקם הגיע לידיים של משפיענים). יחד עם זאת, מחיר התענוג (אנחנו משערים שכולל עדשה) לא זול בכלל: למעלה מ-40,000 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully