וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מכרטיס ה-SIM: רשת wecom משיקה את ה-eSIM בישראל

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 13:55

רשת הסלולר משיקה לראשונה חיבור ל-eSIM, שמייתר לחלוטין את הצורך בכרטיסי הסים הקטנים מפלסטיק ומאפשר להפעיל חבילות סלולר. יתרון נוסף: תוכלו לקנות אייפון 14 בארה"ב - ולהתחבר לרשת ישראלית

כרטיס סים. ShutterStock
כרטיס סים/ShutterStock

רשת wecom (לשעבר we4G) הודיעה הבוקר (ראשון) על השקת טכנולוגיית ה-eSIM בישראל - כרטיס SIM וירטואלי בלבד. מדובר בשבב קטן, חכם ומוצפן שאתם מכירים מכרטיס ה-SIM הרגיל שלכם, ונדד למעשה אל תוך המכשיר. בחברה מספרים שמאז ההשקה של מהפכת החבילות המוזלות בחודש אוגוסט, שכוללות בין היתר נפח גלישה של 50 גיגה-בייט בחו"ל, הצטרפו "כמה עשרות אלפי לקוחות".

אז מה זה eSIM? הכרטיסון הזעיר, שנועד לאחסן את ה-"זהות הסלולרית" של המשתמש, מוטמע בגוף המכשיר בזמן ייצורו ולא ניתן לשליפה ומייתר לחלוטין את הצורך בכרטיסי הסים הקטנים מפלסטיק ומאפשר להפעיל חבילות סלולר או לעבור בין ספקיות סלולר שונות בארץ ובחו"ל בקלות ובפשטות (משהו שהספקיות מאוד חוששות ממנו, לאור הרווחיות האדירה של חבילות חו"ל).


בעוד את הסים הרגיל היה צריך להוציא פיזית מתוך המכשיר, בין היתר באמצעות מתקן ייעודי שנמסר לכל משתמש על ידי היצרן ויש לשמור עליו בקפידה, כאן הפעולה מתבצעת דרך ההגדרות עצמן. ההפעלה (או הניוד) היא על ידי סריקה של קוד QR, כך שאין צורך להמתין לשליח עד להגעת כרטיס הסים הפיזי ולהתנייד. יתרון חשוב: תוכלו לקנות אייפון 14 בארה"ב, שתומך בחיבור בכרטיס וירטואלי בלבד - ולהתחבר לרשת.

יריב לרנר, יו"ר דירקטוריון wecom ואסף עופר מנכ"ל wecom. רפי דלויה,
יריב לרנר, יו"ר דירקטוריון wecom ואסף עופר מנכ"ל wecom/רפי דלויה

"אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את מהפכת הסלולר בישראל ולהשיק היום טכנולוגיה חדשה ומתקדמת בעולם, שתקל על הצרכן הישראלי ותאפשר לו הצטרפות ומעבר לשירותי סלולר מכל מקום ובלחיצת כפתור", אמר אסף עופר, מנכ"ל wecom, והוסיף: ""אנחנו נותנים חופש ללקוח לבחור". לדבריו, החברות הגדולות נמנעות לעשות שימוש בטכונלוגיה כיום כדי לא לאפשר ללקוח מעבר פשוט למתחרות.

תחילה, ה-eSIM ייתן מענה למכשירי סלולר, כאשר תמיכה בשעונים ומכשירים נוספים תיפתח בקרוב. ה-eSim זמין בסמארטפונים מ-4-5 השנים האחרונות. באפל - החל מדגמי iPhone XS,‏ iPhone XS Max ו-iPhone XR; בסדרת ה-Galaxy של סמסונג - החל מדגם ה-S20.

  • עוד באותו נושא:
  • כרטיס סים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully