וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלנו: מה אנחנו יודעים על סדרת ה-Galaxy S23 של סמסונג

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 11:06

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תחשוף את סדרת הדגל הבאה שלה בתחילת 2023, והדיווחים הראשונים ברשת כבר מתחילים לצוץ. זה מה שידוע לנו בינתיים

סמסונג Galaxy S23. Ice universe,
סמסונג Galaxy S23/Ice universe

אירוע ההכרזה הבא של סמסונג נמצא במרחק של כ-3 חודשים מאיתנו, וצפוי להתקיים בחודש פברואר - כך עולה מפרסומים ברשת במהלך סוף השבוע. במהלך האירוע, שיתרחש על פי הדיווחים השונים ב-1 בפברואר, יוצגו מכשירי הדגל החדשים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית לשנת 2023, ה-Galaxy S23, כאשר ההשקה צפויה להתקיים כשבועיים וחצי לאחר מכן - ב-17 בפברואר. השמועה הגדולה ביותר, בינתיים, מתמקדת במערך הצילום של ה-Galaxy S23 Ultra, שישלב ככל הנראה חיישן ברזולוציה של 200 מגה-פיקסל.

גם השנה תציג סמסונג שלושה דגמים: דגם כניסה - Galaxy S23, דגם ה-Galaxy S23 Plus עם מסך גדול, ודגם העילית - Galaxy S22 Ultra. אתמול (ראשון) פרסם המדליף המוכר Ice Universe צילום שחושף לכאורה את עיצובו של דגם הכניסה - Galaxy S23, שיקבל לכאורה מראה שמזכיר את דגם ה-S22 Ultra הנוכחי, עם מצלמות בחיתוך מדוייק של העדשות על פי צורתן במקום מלבן. עוד ניתן להבחין בפינות המעוגלות עם דפנות בחיתוך חד ומבריק.

Galaxy S22 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy S22 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על רקע הדיווחים כי בסמסונג עשויים לוותר על מעבד ה-Exynos בסדרת הדגל סופי, ניתן להבין כי שלושת המכשירים צפויים לשלב את מערכת השבבים החדשה מתוצרת קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Gen 2, שתוכרז בשבוע הבא באופן רשמי. כמו בשנה שעברה, גם הפעם דגם ה-S23 Ultra יגיע עט ה-S-PEN החכם ואף יכלול זמן סוללה ארוך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully