וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד לפני עשור לא ידעתם מה זה, היום אתם לא יכולים בלי זה

העולם עובד מהבית: סיסקו מצביעה על גידול של 38% בשימוש של ארגונים באימות רב שלבי (MFA) ונושאת בשורה למאות מיליוני עובדים: הטמעה של מנגנוני אבטחה ברשת הנתונים, שתאפשר לעובדים לעבוד מרחוק בצורה מאובטחת ובטוחה יותר

אימות דו שלבי. ShutterStock
הפך להיות מצרך חיוני. אימות דו שלבי/ShutterStock

סיסקו, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית, ערכה השבוע את הכנס השותפים השנתי שנערך בלאס וגאס, אליו הגיעו השנה לראשונה מאז הקורונה, עשרות אלפי משתתפים, חברי קהילת השותפים הגלובליים מיותר מ-150 מדינות.

בכנס הציגה סיסקו מספר חידושים בתחום אבטחת המידע , החל מהענן והסייבר ,Cisco Security Cloud , שיסייעו למיליוני עובדים בכל רחבי העולם, להתחבר לרשת המאובטחת מכל מקום, באופן קל, מהיר ובטוח שיקל על העבודה מרחוק, ויאפשר לחברות לשפר את ביצועיהן. זהו שלב נוסף במימוש חזונה של החברה: "we were the first to connect the world and we will be the best company to secure it".

החידוש העיקרי שסיסקו מביאה הוא בשינוי תפיסת האבטחה לפיה ניתן להגן על משתמשים על ידי ניתוח חכם של התקשורת שזורמת בין משתמש הקצה לבין המערך הארגוני. סיסקו מצביעה על גידול של 38% בשימוש של ארגונים באימות רב שלבי - (MFA), שמחזק את מערכי זיהוי המשתמש, ומבטיח שרק משתמשים ומכשירים מהימנים מקבלים גישה למשאבים הארגוניים גם אם משאבים אלה נמצאים בענן פרטי או ציבורי , כך שצוותי העבודה, יוכלו להיות פרודוקטיביים ומוגנים יותר מכל מקום ממנו הם עובדים.

פלטפורמת האימות ללא סיסמה של סיסקו, Duo Passwordless Authentication שמוכרת למרבית משתמשי (Windows Hello ,Mac Touch ID), תאפשר מעתה למאות מיליוני אנשים (85% מהטלפונים הסלולריים בעולם), להיכנס לרשת המאובטחת בעבודה, גם באמצעות אמצעי הזיהוי הביומטרי של מכשירי הסלולר ומפתחות האבטחה באפליקציית DUO MOBILE למשתמשי הסלולרי. סיסקו ציינה את דו"ח נתוני השנה החולפת של משתמשי Duo, המבוסס על כ-1.1 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, שמראה עלייה חדה של 38% לעומת 2021, בשימוש בפרוטוקול האימות רב השלבי של Duo, באמצעות יותר מ-49 מיליון מחשבים ומכשירים ו-490 אלף יישומים ייחודיים.

סיסקו מצהירה כי החיבור באמצעות המכשירים הסלולריים מוריד את עלות הבעלות הכוללת על מכשירים וחומרה, בעבור החברות השותפות שלה, וגם עונה טוב יותר על הצרכים של העובדים בתקופה זו, כאשר מודל העבודה השתנה וממשיך לשנות את פניו בקרב יותר ויותר משרדים.

"אימות ללא סיסמה מפחית את הסיכון להתקפות דיוג (פישינג), ואת היכולת שלהן להשתמש בסיסמאות גנובות או כפי שראינו לאחרונה, עייפות וחלשות", אמר דייב לואיס, Global Advisory CISO ב-Cisco, "ככל שהתקפות סייבר ממשיכות להתקרב למשתמשי הקצה, ישנה הזדמנות ענקית לאמץ שיטות אימות בחיכוך נמוך המבטיחות שרק משתמשים ומכשירים מהימנים מקבלים גישה ליישומים ולמשאבים ארגוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully