וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל הודיעה: עיכובים באספקת אייפון 14

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 13:55

בניגוד למדינות רבות ברחבי העולם שעברו מזמן לחיות "לצד הנגיף", סין עדיין מיישמת את מדיניות "אפס הדבקה", שהובילה לסגירת המפעל המרכזי של אפל במדינה בעקבות התפרצות מחודשת. "לקוחות יחוו זמני המתנה ארוכים יותר לקבלת המוצרים החדשים שלהם", אמרו באפל

אייפון 14 פרו/אפל

אפל שחררה הלילה (שני) הודעה רשמית על עיכובים באספקת דגמי אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. זאת, בעקבות סגר מתמשך במפעל האייפונים של פוקסקון הממוקם בג'נגג'ואו, סין. "אנחנו ממשיכים לראות ביקוש חזק לדגמי האייפון 14 והאייפון 14 פרו מקס", נכתב בהודעה של אפל. "עם זאת, אנו מצפים כעת לתדירות משלוחים נמוכה יותר ממה שציפינו בעבר, ולקוחות יחוו זמני המתנה ארוכים יותר לקבלת המוצרים החדשים שלהם". כמו כן, באפל הדגישו שהייצור במפעל נמשך במתכונת מצומצמת.

בניגוד למדינות רבות ברחבי העולם שעברו מזמן לחיות "לצד הנגיף", סין עדיין מיישמת את מדיניות "אפס הדבקה" של הנשיא שי ג'ינפינג, כמעט שלוש שנים מאז פרוץ מגפת הקורונה. במדינה ממהרים להטיל סגרים והגבלות ולערוך בדיקות באזורים שבהם אותרו נדבקים חדשים - גם אם מדובר במספרים בודדים. במפעל, שאחראי לייצור של יותר ממחצית ממכשירי האייפון, מועסקים כ-200 אלף עובדים.

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בחודש שעבר דווח כי בשל סגירת המפעל בג'נגג'ואו, אפל הגבירה את קצב הייצור במפעלים אחרים במדינה. במקביל, כחלופה לסין, ענקית הטכנולוגיה העבירה חלק נרחב מהייצור של המכשירים להודו, במטרה להימנע מפגיעה בשרשראות האספקה בעקבות התפרצויות חוזרות של קורונה ובשל ההרעה ביחסים בין ארה"ב לסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully