וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה הבאה? אילון מאסק צייץ תמונה של חייל נאצי

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 22:22

"איך הזמנים השתנו": האיש העשיר בעולם מסרב לרדת מהכותרות וצייץ הערב תמונה של חייל ורמאכט נאצי. "שמישהו יחסום לו את החשבון ויקח לו את הטלפון", נכתב בתגובה לציוץ

לאחר חודשים של חוסר וודאות, בשבוע שעבר השלים אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, את רכישת טוויטר ב-44 מיליארד דולר. רכישה זו הושלמה לאחר סאגה ארוכה שבה מאסק הודיע על ביטול העסקה ואחר כך חזר בו מהודעת הביטול. עם זאת, המיליארדר מסרב לרדת מהכותרות וצייץ הערב (שני) תמונה של חייל ורמאכט ("כוח הגנה") נאצי, תחת הכותרת "איך הזמנים השתנו". בצילום מופיע חייל הנושא על גבו כלוב עם ציפורים בצירוף הכיתוב "3 הודעות שלא נקראו" (כן, זו בדיחה לא-מאוד-מוצלחת על ההפתחות הטכנולוגית).

חיילי הוורמאכט ביצעו פשעי מלחמה רבים במהלך מלחמת העולם השנייה, בעיקר בחזית המזרחית של. מפקד העליון של הוורמאכט היה אדולף היטלר, מתוקף תפקידו כמנהיג המדינה, ובמקביל לאס אס, הוורמאכט היה אחראי ראשי לשואה ולפשעי מלחמה רבים אחרים, בעיקר בחזית מזרח אירופה.

הגולשים נותרו המומים ותקפו את מאסק על הציוץ. אחד מהם כתב: "היי, בואו נשתמש ביוני הדואר של הוורמאכט הגרמני ממלחמת העולם השנייה כדי להמחיש התפתחות טכנולוגית בצורה מדהימה. אין דוגמה טובה יותר, אילון?". בתגובה אחרת נכתב: "לא בטוח שהמדים מעבירים את המסר הנכון". משתמש אחר הסתכל על הסיטואציה בצורה אחרת וכתב: "שמישהו יחסום לו את החשבון ויקח לו את הטלפון".

טוויטר. ShutterStock
הגולשים נותרו המומים ותקפו את מאסק על הציוץ/ShutterStock

מאז שרכש את טוויטר התחוללו שינויים דרמטיים ברשת החברתית - מאסק סגר את מטה החברה, פיטר אלפי עובדים - כולל הבכירים ומינה את עצמו למנכ"ל. במקביל, המיליארדר השיק את "טוויטר בלו", תוכנית שתאפשר לכל אחד לרכוש תג אימות (וי כחול) בתמורה ל-8 דולר בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully