וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך הזהב: מאחורי חווית הצפייה המושלמת במונדיאל

בשיתוף LG וקבוצת ח.י

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:12

שעות המשחקים מפנקות, הכוכבים הגדולים בפנים, וכבר מצאנו עבורכם את הטלוויזיה האידיאלית לתקופת המונדיאל, כולל המסך הבהיר ביותר שנוצר וממשק ייעודי לגיימרים. הפרטים בפנים

יותר מארבע שנים ארוכות חיכינו, והמונדיאל סוף סוף כאן. ביקורת רבה נשמעה ברחבי העולם על ההחלטה להעניק לקטאר את אירוח הגביע העולמי בכדורגל, אבל נקודת האור מבחינתנו היא טורניר שלם בשעות שידור מפנקות, כשמרבית המשחקים ייערכו בשעות הערב ואחרי הצהריים שעון ישראל. אז כל שנשאר לנו לעשות לקראת בעיטת הפתיחה ב-20 בחודש הוא להתרווח בכורסה וליהנות מחוויית הצפייה האולטימטיבית בחגיגת הספורט הגדולה בעולם.

כל מי שלא אזר אומץ והמריא לקטאר, יוכל להתנחם בכך שאנחנו חיים בתקופה נפלאה בה כל העוצמה של האצטדיון מגיעה ישר לסלון שלך, כמובן אם יש לך את הטלוויזיה הנכונה. דגמים חדשים וחדישים רבים הציפו את השוק לקראת המונדיאל, והסוד בדרך למיקסום הריגוש מהטורניר שישגע את העולם הוא למצוא הדגם האידיאלי והמשתלם ביותר עבורכם, ומן הסתם הקרבה לבלאק פריידי יכולה להפוך גם את המחירים לאטרקטיביים מתמיד.

LG OLED 55CS. יח"צ,
LG OLED 55CS/יח"צ

שם המשחק בתחום מסכי הטלוויזיה השנה הוא בהירות, ובקצה החזית הטכנולוגית נמצא המסך המיוחד שהשיקה LG לתקופת המונדיאל -LG OLED CS. הדגם הייחודי של החברה שעשתה השנה קפיצת מדרגה משמעותית באבולוציית מסכי ה- OLED CSעד שהגיעה למסך הבהיר ביותר שנוצר אי פעם, כולל צג עם 8.3 מיליון פיקסלים המוארים באופן עצמאי, 120 Hz, חוויות קולנוע וספורט סוחפים עם תקן Dolby Vision IQ וסאונד היקפי מבית Dolby Atmos, חוויית גיימינג רספונסיבית עם HDMI 2.1, VRR וממשק ייעודי לגיימרים, התראת ספורט בכוונון אישי, זווית צפייה רחבה במיוחד ומנגנון החלקת תמונה לצפייה חלקה במשחקים.

"העובדה שבטלוויזיות האלו 8.3 מיליון פיקסלים שמוארים עצמאית אומרת שלמעשה אין אזורי תאורה, לא רואים את מריחות האור ומתקבלת תמונה חלקה, חדה וטובה", מסביר גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל. "לכן, הן מותאמות בצורה מושלמת למשחקי ספורט כי מתקבלת תמונה עם הצבעים היפים והאיכותיים ביותר שיש כיום בשוק".

LG OLED 55CS. יח"צ,
LG OLED 55CS/יח"צ

סוד ההצלחה של מסכי LG OLED CS טמון ביכולתם להתאים את הצבעים אל תוכן המקור ולהפיק את כל הצבעים בצורה מדויקת, ללא קשר למידת הבהירות או הכהות של התמונות המוצגות. מעבד α 9 דור 5, הניצב בלב דגמי טלוויזיות הפרימיום של LG, ממנף יכולות למידה עמוקה על מנת לשפר את הביצועים ולהעניק לתמונות המוצגות על המסך איכות תלת מימדית יותר, באמצעות אבחנה מדויקת בין אלמנטים הניצבים בחזית התמונה ובין הרקע.

השנה, המעבד α 9 דור 5 עבר שדרוג משמעותי, המאפשר לו לבצע שדרוג כל תוכן לרמת 4K בצורה חלקה ונקייה הודות ליישום אלגוריתם למידה עמוקה ברמת המקור של התוכן. כמו כן, מערכת ההפעלה החדשנית של סדרת הטלוויזיות שונה לגמרי ממה שהכרתם עד היום. בן יהודה הרחיב על כך: "בעידן שבו אנחנו נמצאים, עם נטפליקס, אמזון פריים, דיסני + ועוד, כולם רוצים מערכת הפעלה נוחה וידידותית למשתמש, כדי שנוכל לעבור מערוץ לערוץ או מסדרה לסדרה בקלות. מערכת ההפעלה בסדרות אלו הכי נוחה בעולם; היא מגיעה עם שלט חכם שיש לו כמו סמן של עכבר מחשב ואפילו חיפוש קולי בעברית".

גיא בן יהודה. לירון אלמוג,
גיא בן יהודה/לירון אלמוג

הבינה המלאכותית יודעת לזהות את סוג הז'אנר שאתם רואים ואת הסצנות, ממטבת את התמונה והמיפוי הדינאמי מכייל את ביטוי ה-HDR הטוב ביותר עבור כל אחד מ-5,000 אזורי המסך. כל זה מאפשר ליהנות את התמונה הטובה ביותר בכל סצנה.α9 דור 5 מרחיב גם את יכולות הקול של AI Sound Pro של LG כדי לספק לצופים אודיו אמיתי יותר; ומאפשר לרמקולים המובנים של הטלוויזיות להפיק צליל סראונד וירטואלי ברמה כזו גבוהה, שתתקשו להבין האם אתם בשיפולי היציע עמוס האוהדים הצבעוניים בקרב גורלי במונדיאל או בעצם יושבים בבית מול מסך הטלוויזיה המתקדם בעולם.

"הטלוויזיות מגיעות עם המון פיצ'רים שמותאמים למשחקי כדורגל", מוסיף בן יהודה. "למשל פיצ'ר החלקת התנועה, שמבטל את הריצודים על המסך. בנוסף, ניתן לצפות בטלוויזיות אלו מכל זווית, מה שאומר שגם אם אתם מארחים אנשים אצלכם בסלון, כל אחד מהם ירגיש כאילו הוא צופה במשחק כשהוא מול הטלוויזיה. עוד יתרון של הטלוויזיות החדשות הוא מערכת התראות הספורט המובנית, שמציגה תוצאות, טבלות, נתונים ועוד".

לפרטים נוספים>>

בשיתוף LG וקבוצת ח.י
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully