וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור הוי הכחול: הביזיון הגדול של טוויטר

חמישה ימים לאחר שהושק, טוויטר בלו ירד מהאוויר, וכל זאת לאחר התפטרויות בכירים ודרישה של אילון מאסק ל-80 שעות עבודה בשבוע - מהמשרד בלבד. סיכום אירועי הימים האחרונים ברשת החברתית

אילון מאסק רכש את טוויטר. באדיבות רויטרס/רויטרס

אילון מאסק הודיע במהלך היממה האחרונה לעובדי טוויטר כי יש סיכוי שהחברה תלך לפשיטת רגל, אבל מי שחושב שפה זה מתחיל ונגמר טועה, כמובן. הרשת החברתית ממשיכה לעבור ימים קשוחים ומלאי טלטלות. הנה סיכום ביניים קצר.

פחות משבוע לאחר שהשיקה את טוויטר בלו, המאפשר תמורת 7.99 דולר שירותי פרימיום של טוויטר, כולל הנפקת וי כחול לאימות זהות המשתמש, סגרה הרשת את השירות. הסיבה היא התחזות של המוני משתמשים לחברות, מותגים וידוענים. העסק יצא כליל משליטה, כשהודעות מוזרות (ומצחיקות) פלשו לחשבונות ה"רשמיים". קבלו מספר דוגמאות.

מאסק פיטר כמחצית מעובדי החברה, אבל אלה שנשארו לא ילקקו דבש. כעת הבוס דורש מהם שבוע עבודה בן 80 שעות - כ-14.5 שעות ביממה אם מחלקים לחמישה ימים, או 13 שעות על פני שישה ימים. כמו כן, בוטלו ארוחות החינם ואין יותר עבודה מהבית. "אם אתם לא רוצים לבוא למשרד, התפטרותכם התקבלה", העידו מספר עובדים כי שמעו את הבוס אומר.

ביום חמישי התפטרו שלושה נושאי משרות בכירים בטוויטר, בהם ראש מערך הסייבר בחברה, שחשופה כעת לקנסות ולסנקציות מטעם מרכז הסחר האמריקאי, המפקח על בטיחות התעבורה בה.

מה עוד צפוי לקרות? מה לא, בעצם. בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים: משעמם לא יהיה שם.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully