וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הטכנולוגיה החדשה שמשנה לגמרי את חוויית הצפייה

בשיתוף LG וקבוצת ח.י

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 13:00

טכנולוגיית QNED משפרת את איכות התמונה בצורה משמעותית, ומותאמת במיוחד לצפייה בכדורגל: "ממש כמו לשבת ביציע". וגם: היתרונות העיקריים שלה (ספוילר: צפייה מכל זווית ומנגנון ייחודי) ומה לגבי טכנולוגיית מיני לד? הפרטים בפנים

משפחה צופה בכדורגל בטלוויזיה מתוך האצטדיון. ShutterStock
לשבת בסלון, להרגיש באצטדיון/ShutterStock

כשטלוויזיות ה-LCD והפלזמה חדרו לשוק הישראלי אי שם בתחילת שנות ה-2000, נראה היה שהגענו לשיא - שילוב של חוויית צפייה שטרם הכרנו, סאונד משופר ותמונה איכותית וחדה במיוחד. אלא שעם השנים, הרבה בזכות הקדמה והטכנולוגיה שכבשו כמעט כל תחום בחיינו, אותו שיא נשבר פעם אחר פעם עם טלוויזיות חכמות ואיכותיות במיוחד.

כניסתה של טכנולוגיית QNED של LG לשוק המסכים משנה את התמונה, תרתי משמע, ואם יצא לכם לצפות במסך המבוסס על טכנולוגיית QNED, אתם כנראה מבינים במה מדובר - צילומים מרהיבים, צבעים ברורים, תמונה חדה במיוחד ומהירות תגובה מסחררת.

אבל מהי בכלל אותה טכנולוגיה, כיצד היא משפיעה על התמונה שאנחנו מקבלים ומדוע מדובר בטלוויזיה המושלמת לצפייה במונדיאל? דיברנו עם נירית כמרה, מנהלת מוצר טלוויזיות ואודיו של LG בקבוצת ח.י, שהסבירה על הנושא בהרחבה.

LG QNED7S. יח"צ,
LG QNED7S/יח"צ

המטרה: שיפור אמינות הצבעים

QNED משלבת שתי טכנולוגיות - Quantum Dot + NanoCell, שמטרתן העיקרית היא שיפור אמינות הצבעים. "שתי הטכנולוגיות האלו הופכות את הצבעים לברורים הרבה יותר", מסבירה נירית. "עם השנים, איכויות הצילום משתפרות בצורה משמעותית כשהצילומים עצמם מורכבים הרבה יותר. כאן בדיוק נכנסים הצבעים לתמונה, שהופכים את הצפייה למציאותית".

שתי הטכנולוגיות שעליהן מדברת נירית הן Quantum Dot ו-NanoCell. בעוד שמטרתה של Quantum Dot היא הרחבת טווח הצבעים, טכנולוגיית + NanoCell מורכבת מחלקיקים קטנים שנמצאים בפאנל ומונעים את שבירת האור. כך ניתן לצפות בטלוויזיה מכל זווית, מבלי לפגוע בחוויית הצפייה. "מטרתה של שימוש בטכנולוגיה זו היא להתקרב לטווחים שהעין האנושית רואה, וזה בולט במיוחד בצבעים צהוב וירוק, כמו במשחקי כדורגל למשל", מוסיפה נירית.

היתרון הגדול של תאורה אחורית

טכנולוגיית מיני לד שקיימת בחלק מהדגמים של טלוויזיות LG גם כן נחשבת לטכנולוגיה פורצת דרך. בניגוד לשאר המסכים שקיימים כיום בשוק, בטכנולוגיית מיני לד נורות לד רבות וקטנות, שיוצרות בהירות גבוהה ותמונה חדה. "כל נורה בטכנולוגיית המיני לד קטנה באופן משמעותי מנורות הלד הרגילות, וזה מקנה לנו יתרון עצום", אומרת נירית בנושא. "חשוב להדגיש ששימוש במיני לד לבד לא מספיק, ומומלץ לשלב טלוויזיה עם מעבד חזק כדי לקבל תמונה איכותית ככל האפשר".

כיצד טכנולוגיות אלו תורמות לצפייה בכדורגל?

"כשאנחנו צופים במשחק כדורגל, אנחנו רוצים לראות את הצבעים בדיוק כפי שהם, ובמיוחד את הצבע הירוק. כך נקבל הרגשה כאילו אנחנו נמצאים באצטדיון. הניגודיות הגבוהה יחד עם הטכנולוגיות החדישות יוצרות תמונה אמיתית לגמרי, ומי שיצפה במשחק על גבי טלוויזיית QNED, ירגיש שהוא נמצא ביציע. הדשא ייראה אמיתי, האוהדים, הכדור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
LG QNED MiniLED. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
טכנולוגיית מיני לד/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

עוד לחובבי ספורט: מנגון החלקת תמונה, זווית צפייה רחבה במיוחד והתראות בזמן אמת

ב-LG מבינים עד כמה חשובה חוויית הצפייה עבור חובבי ספורט, בטח בשנת 2022. ולכן, מלבד מעבדים חזקים, תאורת מיני לד וטכנולוגיות חדשות, בדגמים המובילים של החברה ניתן למצוא גם מנגנון החלקת תמונה לצפייה חלקה במשחקי ספורט וזווית צפייה רחבה במיוחד, כך שניתן לצפות בטלוויזיה מכל זווית. "אם בעבר בעת צפייה במשחקי כדורגל כולם הצטופפו מול הטלוויזיה כדי לראות כמו שצריך, בטלוויזיות בעלות זווית צפייה רחבה במיוחד גם אלו שיושבים בקצה הסלון יראו כאילו הם יושבים מול הטלוויזיה", מסבירה נירית.

בנוסף, בחברה השיקו אפליקציה לחובבי ספורט אמיתיים: התראות ספורט בזמן אמת. באפליקציה של LG בוחרים קבוצה מועדפת או מספר קבוצות, ומקבלים התראות על שערים, תחילת משחקים ועוד נתונים רבים בזמן אמת. בזמן המונדיאל ניתן יהיה לצפות דרך האפליקציה בבתים, בתוצאות ובלוח המשחקים".

לפרטים והזמנות>>

בשיתוף LG וקבוצת ח.י
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully