וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: 7 טיפים לבחירת מסך הטלוויזיה המושלם עבורכם

בשיתוף LG וקבוצת ח.י

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 10:02

איזו טכנולוגיית מסך עדיפה? איזה גודל מסך יש לבחור? מהי משמעות המעבד? קבלו את הטיפים שיסייעו לכם לבחור את מסך הטלוויזיה המושלם כדי לראות את המונדיאל בצורה מושלמת

חגיגת הספורט מספר 1 - הלוא היא המונדיאל, מפגישה את 32 הנבחרות הטובות בעולם. רק חלק קטן מאוד מאותם אוהדים יזכו לראות את המשחקים ממושבי המגרש, ללא תיווך. כל המיליונים הרבים האחרים יצפו במשחקים על מסך הטלוויזיה. אז נכון, אין כמו להיות שם, אך מצד שני - רק על המסך ניתן לראות כל מהלך מקרוב (ולאחר מכן בסלואו-מושן) וכל גול בקלוז-אפ.

רבים ממסכי הטלוויזיה של היום מצליחים להעביר תמונה יותר ויותר מדויקת, חדה ועשירה בצבעים. אך כדי לקבל את החוויה השלמה הזאת חשוב לדעת איזה מסך לבחור מההיצע הרב והמבלבל הקיים בשוק. שלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG בקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור האלקטרוני של LG, סיפק לנו טיפים לבחירת המסך המושלם לצפייה במונדיאל - ובכלל:

LG OLED 55CS. יח"צ,
LG OLED 55CS/יח"צ

1. השקעה במסך פרימיום

"בניגוד לסמארטפונים ולמכשירי חשמל ביתיים שונים, מסך טלוויזיה הוא לא מכשיר שמחליפים במהרה", אומר ברוך. "לכן מומלץ לבחור במסך פרימיום, שיספק חוויית צפייה מובילה ויתפקד היטב לטווח ארוך".

2. בחירה בטכנולוגיית OLED

בין שלל טכנולוגיות המסך הנפוצות כיום בשוק מתבלטת טכנולוגיית OLED. זוהי אותה הטכנולוגיה בה משתמשים סמארטפונים ושעונים חכמים. בניגוד לשאר הטכנולוגיות הקיימות כיום במסכים, ב-OLED אין צורך בתאורה אחורית, מה שמאפשר קבלת תמונה באיכות מקסימלית, עם צבעים ברורים וללא זליגת אור.

3. מעבד מהיר וחזק לקבלת תמונה איכותית, מהירה וחלקה

"כשצופים בכדורגל, המטרה היא לקבל תמונה חלקה, מהירה ואיכותית ככל האפשר", מדגיש ברוך. "בשנים האחרונות השקיעו היצרנים המובילים במעבדים חזקים התומכים במהירות תגובה אפסית. מעבדים אלו עובדים בעזרת מערכת החלקת תמונה מובנית, החשובה מאין כמותה בעת צפייה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, שכן אלו שידורים בהם הגורמים שבתמונה זזים במהירות גבוהה - וכל הזמן".

מעבד α 9 דור 5, הניצב בלב דגמי טלוויזיות הפרימיום של LG, ממנף יכולות למידה עמוקה על מנת לשפר את הביצועים ולהעניק לתמונות המוצגות על המסך איכות תלת מימדית, באמצעות אבחנה מדויקת בין אלמנטים הניצבים בחזית התמונה ובין הרקע. השנה עבר המעבד שדרוג משמעותי המאפשר לו לשדרג כל תוכן לרמת 4K בצורה חלקה ונקייה, הודות ליישום אלגוריתם למידה עמוקה. "הבינה המלאכותית יודעת לזהות את סוג הז'אנר הנצפה, ממטבת את התמונה - והמיפוי הדינאמי מכייל את ביטוי ה-HDR הטוב ביותר עבור כל אחד מ-5,000 אזורי המסך", מסביר ברוך את הטכנולוגיה המתקדמת. "כל זה מאפשר ליהנות מקבלת התמונה הטובה ביותר בכל ז'אנר וחוויית צפייה רציפה במשחקים, באיכות גבוהה וללא תקיעות".

LG QNED7S. יח"צ,
LG QNED7S/יח"צ

4. בחירת מסך הכולל פיצ'רים מתקדמים

"רוב הטלוויזיות החכמות החדשות המשווקות כיום מגיעות עם פיצ'רים מתקדמים, כמו אפליקציות, אפשרות לפקודות קוליות ועוד", מציין ברוך.

מסכי LG פועלים באמצעות מערכת ההפעלה webOS 22, המציגה פרופילים אישיים המאפשרים למשתמש ליהנות מחוויית צפייה מותאמת אישית. כל משתמש יכול לייצר פרופיל אישי ודרכו להגדיר גישה מהירה לשירותי הסטרימינג המועדפים עליו ולקבל המלצות תוכן מותאמות על סמך היסטוריית הצפייה שלו. בנוסף, אפליקציה ייחודית שפיתחה LG מספקת התראות ספורט בזמן אמת וכך מאפשרת ליהנות משני העולמות בבת אחת: לצפות בחדשות או בסדרה כלשהי ובמקביל לקבל עדכונים ותוצאות מהמשחקים המתקיימים באותה השעה. כמובן שהאפליקציה הייחודית זמינה רק במסכי LG.

5. לבחור גודל מתאים

כשנזכרים בימים הלא כל-כך קדומים בהם מסך בגודל 32 אינץ' נחשב לגדול - קשה להחניק צחוק. כיום אפילו מסך בגודל 42 אינץ' נחשב ללא יותר מסטנדרטי. במקביל, בניית הדירות בישראל נוטה לחדרי סלון גדולים, מה שאומר שלפעמים המרחק בין הספה למסך ממש אינו קצר. בין הדגמים החדשים של LG ניתן למצוא את OLED G2, המגיעה במבחר גדלים, ביניהם 55 אינץ' ואפילו 97 אינץ' (ה-OLED הראשון בעולם בגודל זה). כך ניתן להתאים לכל סלון את המסך שלא יהיה קטן מדי עבורו ויבטיח שבכל נקודת צפייה לא תראו רק את שחקני המונדיאל רצים, אלא גם את הכדור בו הם בועטים.

טלוויזיית LG. יח"צ,
טלוויזיית LG/יח"צ

6. לוודא שיש שירות ואחריות

מסך טוב צפוי להחזיק זמן רב, אך אין זה אומר בוודאות שהוא לעולם לא יתקלקל. וכמובן שגם שימוש לא נכון יכול להשבית אותו. לכן, כשבוחרים מסך חשוב לבחור בכזה המגיע מיצרן שלא רק ידוע באמינות מוצריו אלא גם באמינות שירותו ובאחריות המלאה שהוא נותן על המוצר. קבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של LG, נותנת 3 שנות אחריות מלאות לדגמי QNED ו-OLED, כשהשנה היא אף נותנת לראשונה 5 שנות אחריות על פאנל מסכי ה-G2 ו-Z2. החברה גם מספקת יתרון משמעותי ללקוחותיה, במיוחד לאלו המתקשים לדחות סיפוקים: הובלה והתקנה ממש ביום הקנייה. "אנחנו ב-LG רואים איזה שקט נפשי נותנת האחריות המקיפה וארוכת הטווח שלנו ללקוחות", מציין ברוך.

7. להשלים מסך איכותי עם מקרן קול איכותי

קניתם מסך טוב ואיכותי. נהדר, אבל מה לגבי הסאונד של כל התוכנית והסרטים בהם אתם צופים? כיום כבר לא מסתפקים ברמקולים של המסך, איכותיים ככל שיהיו, אלא מצוותים לו מקרן קול המספק סאונד מקיף, עמוק, ברור ואיכותי. לאחרונה השיקה LG שבעה מקרני קול חדשים, ביניהם מקרן עוצמתי בהספק של 810W, המספק חוויה קולנועית יוצאת מגדר הרגיל. עם מקרן כזה, בכל פעם שהקהל במגרש יצעק "גווווווווול" - תרגישו שאתם נמצאים שם, איתו.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף LG וקבוצת ח.י
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully