וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקרוסופט, נציבת השב"ס והאסטרונאוט הישראלי על במה אחת

ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע, הציבה על במה אחת, שורה ארוכה של בכירי המשק והכלכלה, הממשלה, האקדמיה והטכנולוגיה

גיל שוויד עם אלי פרנק. ניב קנטור,
גיל שוויד עם אלי פרנק, יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע/ניב קנטור

הבוקר (שני) נערכה ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע 2022, באולם ''גבריאל'' בנס ציונה, זו היא הועידה הגדולה ביותר של ענף ההיי טק בישראל, אליו הגיעו למעלה מ-2,700 משתתפים. הועידה הציבה על במה אחת, שורה ארוכה של בכירי המשק והכלכלה, הממשלה, האקדמיה והטכנולוגיה, בסדרת פאנלים והרצאות ב 9 מסלולים מקצועיים עם מיטב המרצים והמומחים.

בין משתתפי הועידה שנשאו דברים נאמרו הדברים הבאים:

אלון חיימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "לראשונה, השקנו בישראל דאטא סנטר של מיקרוסופט, ופיתחנו טכנולוגיה חדשנית נוספת שמבצעת תמלול שיחות."

האסטרונאוט הישראלי, איתן סטיבה: "הצלחנו להגיע ל-64% של נשים בצוות התעופה. השגנו הישגים בלתי רגילים. מאות תלמידים השתתפו במשימה וכמובן שדגל ישראל היה לצידי בחלל וריחף לו לצד תפילה לשלום המדינה שקיבלתי מהנשיא לדרך".

יו"ר הבנק הדיגיטלי ONE ZERO, שוקי אורן: "בכל הבנקים יש היום המון עלויות, דבר שעולה בעמלות מט"ח, בערבויות ובאין ספור עמלות נסתרות. אנשים היום לא רוצים לפגוש את הפקיד בבנק, לדעתי זו אחת הטעויות. הרפורמה לבנקאות פתוחה בה אפשר לקבל מהבנקים מידע עדיין נמצאת בתהליך שמוביל בנק ישראל."

מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט טכנולוגיות ותוכנה, גיל שויד: "החברה הישראלית מותקפת בערך ב- 40% יותר משאר העולם בסייבר, צריך תמיד להיות צעד קדימה בכדי לעצור את המתקפות הלא ידועות, אנו משקיעים בכך בצ'ק פוינט."

נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי: "‏כחלק מתכנית רב שנתית שמנו כעוגנים את שדרוג התשתיות הטכנולוגיות, הניטור הרב מימדי ודיגיטציה. במימד התת קרקע, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם משרד הביטחון וצה"ל. לקחנו אמצעים טכנולוגיים שנתנו מענה מוכח והתאמנו אותם לצרכי שבס. מדובר במערכות שיכולות לנטר ניסיונות לחפירה בקרקע וכך לגלות אם מישהו חופר או מנסה לחפור, בנוסף ניטור קרקעי של דמויות במרחב בית הסוהר ובסביבתו, המסייעים באבטחת המתקנים. כלל הניטור הרב מימדי והדיגיטציה הותקנו במתקן אחד ששימש עבורנו כפיילוט, ובכוונתנו להרחיב את ההטמעה למתקנים נוספים בתחילת השנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully