וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייק מגל גדות: הפיצ'ר שסיבך את הכוכבת הישראלית בדרך להכחדה

הכוכבת הישראלית הסתבכה ב-2018 בגלל פיצ'ר קטן שחיבל בקמפיין שלה עם וואווי. דווקא אילון מאסק עומד לדאוג שזה לא יקרה שוב

ב-2018 הייתה גל גדות בשיא הפופולאריות שלה. הסרט "וונדרוומן" בכיכובה הצליח מאוד, והיא זכתה בחוזה פרסום עם ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי. גדות פרסמה את המייט פרו 10, אז טלפון הדגל החדש של החברה, בכל הרשתות החברתיות ובכללן טוויטר. אלא שאז קרתה לה תקלה מצערת שידוענים רבים נלכדו ברשתה.

טוויטר מסמנת באמצעות תיוג האם שלחת את ההודעה מאייפון או מאנדרואיד. ההודעה של גדות נשלחה מאייפון, מה שסיבך אותה כמובן ויצר לעג גדול ברשת. היא, אגב, לא היחידה שנפלה למלכודת הזאת, כשמפרסמים נוספים של טלפונים עם מערכת הפעלה של אנדרואיד נתפסו.

מי שבא לעזרתם הוא אילון מאסק, שהחליט לבטל את הפיצ'ר הזה, שיש להודות שהוא מעיק. "אנחנו נוריד את זה. אף אחד לא מבין אפילו בשביל מה שמו את זה מההתחלה".

אגב, הסיבה לבלבול של גדות וסלבריטאים אחרים הייתה שהפיצ'ר הזה "לקח הפסקה". הוא נשתל בטוויטר, הוסר ב-2012 ומשום מה הועלה שוב ב-2018, ממש אותה השנה שבה החלו הפרזנטורים ליפול. גדות הייתה הידוענית הגדולה ביותר שנפלה ברשת, אולם בחודש שעבר החשבון הרשמי של גוגל פיקסל נתפס כשהוא משיב ללא פחות מטים קוק, מנכ"ל אפל, מאייפון. בשנה שעברה העלו מפעילי החשבון הרשמי של סמסונג סקר שנשלח מאייפון. גם הזמרת אלישיה קיז נתפסה כששלחה ציוץ עם תיוג זהה בזמן שפרסמה את בלקברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully