וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגודיות או תלת מימד? המדריך המלא לבחירת מסך טלוויזיה איכותי

בשיתוף LG וקבוצת ח.י

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 10:04

עד כמה חשובה ניגודיות, מה מקנה תחושת תלת מימד ומה לגבי סאונד היקפי? אם גם אתם רוצים להתחדש בטלוויזיה לקראת הגביע העולמי בכדורגל, כדאי שתיכנסו

בווידאו: נירית כמרה ודוד רוזנטל באולפן וואלה!/עריכה: גלעד מן מנהיים

אחד הדברים המהנים ביותר עבור חובבי כדורגל הוא צפייה משותפת במשחק עם החברים הקרובים. אלא שכדי להפוך את החוויה למושלמת באמת, מומלץ להצטייד בטלוויזיה איכותית, עם פיצ'רים חדשניים ורזולוציה גבוהה. נירית כמרה, מנהלת מוצר טלוויזיות ואודיו של LG בקבוצת ח.י. ישראל ועורך וואלה! ספורט, דוד רוזנטל, דיברו על הנושא בהרחבה באולפן וואלה!

LG QNED7S. יח"צ,
LG QNED7S/יח"צ

איך הופכים את חוויית הצפייה בכדורגל למושלמת?

"טלוויזיות הן חלק בלתי נפרד מחגיגת המונדיאל", מציינת נירית. "לקראת המונדיאל השיקו ב-LG מהדורה מיוחדת - טלוויזיות בטכנלוגיית OLED CS - טלוויזיה עם ניגודיות אינסופית, שנותנת תחושה של תלת מימד. מרגישים כאילו נמצאים במגרש עצמו. בנוסף, הצבעים נאמנים למקור - הירוק של הדשא נראה ממש אמיתי. ה-OLED CS מקנה את כל היתרונות של הסדרה, והיא משווקת במחיר מונגש לקהל".

"בתור אוהדים אנחנו לא יודעים מה טוב לנו עד שאנחנו נתקלים בזה", ציין רוזנטל. "כשפתאום רואים משחק באיכות גבוהה ומרגישים שהמשחק נכנס הביתה, יש לכך משמעות גדולה מאוד".

ומה בנוגע לסאונד?

"הסאונד לא תלוי רק באיכות הרמקולים, אלא גם ביכולת של המעבד", מוסיפה נירית. "בטלוויזיות האלו יש מעבד מתקדם מאוד, שיודע לזהות שאנחנו צופים במשחק כדורגל. ברגע שהוא מזהה שמדובר בכדורגל, המעבד מגביר את הסאונד הסביבתי, כדי שנהנה גם מהשדר וגם מהעידוד של הקהל. הסאונד מגיע מכל עבר".

אילו עוד יתרונות יש לדגמים האלו?

נירית המשיכה: "ככל שהמעבד מתקדם יותר, כך התנועה תהיה מהירה יותר לעומת דגמים ישנים שבהם יש סוג של מריחה. המעבד הופך את התמונה לחלקה וברורה, גם אם התמונה מתחלפת במהירות".

"אני נושק לגיל 50 והראייה לא מה שהייתה", אומר רוזנטל. "כשאתה מסתכל על מסך, אתה רוצה לראות אותו ברזולוציה הגבוהה ביותר. כשהאיכות גבוהה, אתה יכול להירגע ולא להיות דרוך או לחפש את הכדור".

כיצד נערכו ב-LG למונדיאל?

"בטלוויזיות שהשקנו למונדיאל יש מעבד שיודע לשדרג את איכות ה-HD לאיכות 4K וזה משמעותי מאוד", סיכמה נירית.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף LG וקבוצת ח.י
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully