וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי המציאות המדומה שהורגים את השחקן בעולם האמיתי - אם הוא מת במשחק

19.11.2022 / 23:41

זה אמיתי לגמרי: פאלמר לאקי, אבי המציאות המדומה המודרנית, יצר משקפי מציאות מדומה שהורגים את השחקן בעולם האמיתי אם דמותו מתה במשחק. הוא חיבר 3 מטעני חבלה קטנים לקדמת הראש שיפעלו ברגע שהמשחק יסתיים בהפסד - ונעילה מיוחדת שלא תאפשר הורדה של המשקפיים בשום שלב

משקפי מציאות מדומה שאיתם אם אתה מת במשחק - אתה מת במציאות/@fullsquadgamingclips

פאלמר לאקי - אבי המציאות המדומה, מייסד ומעצב Oculus Rift (החברה שמכר לפייסבוק ב-2014 תמורת 2 מיליארד דולר עם טכנולוגיה שמותגה מחדש כבסיס ל-Meta) - חשף את יצירתו החדשה בעולם המציאות המדומה: משקפי VR שמוודאים שאם אתה מת במשחק - אתה מת גם בעולם האמיתי. כעת הוא גם עובד על עדכון שיגרום לכך שלא תוכלו להסיר את המשקפיים עד שהמשחק יסתיים - קצת כמו מלכודת מ"המסור".

לאקי סיפר בפוסט שהוא באמצע הדרך להשלמת המשקפיים הרצחניים שלו, להם הוא קורא NerveGear, כשהחלק המוכן לשימוש הוא החלק שמפוצץ את המוח הקדמי של השחקן. משקפי המציאות המדומה הללו הם למעשה משקפיים רגיליםף להם מחוברים שלושה מטעני חבלה. המטענים, שמצוידים בחיישן צילום, אמורים לפעול ולהרוג את השחקן כאשר הוא מת בכל משחק שיבחר לשחק (ואולי כדאי לו להתנסות במשחקי Animal Crossing ופחות ב-Dark Souls). חומרי הנפץ אמורים לפעול כדי להרוג את השחקן כשהמסך מהבהב באדום בתדירות מסוימת, מה שמעצבי המשחקים יצטרכו ליישם במשחק שלהם.

"הרעיון בלקשור את החיים האמיתיים שלך לאוואטר הוירטואלי שלך תמיד ריתק אותי - אתה מעלה את ההימור באופן מיידי לרמה המקסימלית ומאלץ אנשים לחשוב מחדש באופן יסודי כיצד הם מתקשרים עם העולם הווירטואלי והשחקנים שבתוכו", כתב לאקי בפוסט, "גרפיקה גבוהה עשויה לגרום למשחק להיראות אמיתי יותר, אבל רק האיום של השלכות חמורות יכול לגרום למשחק להרגיש אמיתי לך ולכל אדם אחר במשחק. זהו תחום של מכניקת משחקי וידאו שמעולם לא נחקר, למרות ההיסטוריה הארוכה של ספורט בעולם האמיתי הסובב סביב סיכונים דומים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לא צריך להילחץ - עדיין. לאקי, שיצר את המשקפיים כהומאז' לסדרת האנימה היפנית "אמנות החרב אונליין" (Sword Art Online) המשתמשת בטכנולוגיה דומה, טוען שהעבודה שלו על המשקפיים עוד רחוקה מלהסתיים: "עד כה הצלחתי לפענח רק את החצי שהורג אותך. זו לא מערכת מושלמת, כמובן. יש לי תכניות למנגנון אנטי-טמפר שלא יאפשר להסיר או להרוס את המשקפיים".

@technality The co-founder of Oculus, Palmer Luckey, says he's fascinated by the idea of linking your real life to your virtual avatar. So he went ahead and designed a VR headset that would kill the player instantly if they die in the game. Luckey, who sold Oculus to Meta for 2 billion dollars in 2014, described his invention in a blog post titled: "If you die in the game, you die in real life." #gaming #VR #oculus #tech ♬ original sound - Technality

קבלו עוד סיבה לא להילחץ: לאקי הרגיע ואמר שהמשקפיים "בשלב הזה" הן רק יצירת אמנות. הוא הוסיף: "בשלב זה מדובר ביצירת אמנות משרדית, תזכורת מעוררת מחשבה על אפיקים שלא נחקרו עוד בעיצוב משחקים. זו גם, עד כמה שידוע לי, הדוגמא האמיתית הראשונה של מכשיר VR שיכול למעשה להרוג את המשתמש. זה לא יהיה המכשיר האחרון. נתראה במטאוורס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully