וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו צ'יז: הסנדלים הבלויים האלה נמכרו במחיר עתק, וההמשך מגעיל עוד יותר

בית מכירות פומביות העמיד סנדלי זמש בלויים בני כ-50 שנה. הם נמכרו ב-218 אלף דולר, ויגעיל אתכם לדעת למי הם היו שייכים

סנדלים שנמכרו במכירה פומבית ב-218 אלף דולר. אתר המכירות ג'וליאנס,
ניסיתם למדוד?/אתר המכירות ג'וליאנס

הסנדלים שבתמונה למעלה לא יפים במיוחד. הם ישנים, בלויים ונראים גם ככאלה שמדיפים ריח לא מדהים. אז אנחנו לא יודעים לגבי הריח, אבל אנחנו כן יודעים שלמרות המראה הלא מלבב שלהם מישהו שילם עליהם 218 אלף דולר במכירה הפומבית שהתנהלה בבית המכירות הפומביות Julien's Auctions.

הסיבה לתשלום הגבוה היא שהזוג הזה היה שייך ללא אחר מסטיב ג'ובס, שנעל אותו בשנות ה-70 וה-80 והלך לעולמו ב-2011 לאחר שסבל מסרטן הלבלב. מדובר בסנדלי זמש של חברת בירקנשטוק, והרוכש העדיף להישאר אלמוני.

הסנדלים הללו בעצם כבר נזרקו לפח והוצאו משם על ידי מנהל התחזוקה של ביתו של ג'ובס. הם הוצגו במספר תערוכות של בירקנשטוק, הידועה בכפכפי האיכות שלה. הציפייה על פי בית המכירות הייתה לקבל 60-80 אלף דולר, אבל לדברים שמקושרים למייסד אפל יש ערך גבוה בהרבה.

סטיב ג'ובס. GettyImages
לא ידוע כאדם היגייני במיוחד. ג'ובס/GettyImages

ואם זה לא מגעיל אתכם, אז דעו שג'ובס לא היה אדם היגייני במיוחד. לעתים הוא לא היה מתקלח במשך ימים שלמים. בצעירותו, כשעבד באטארי בשכר של 5 דולרים לשעה, הוא נאלץ לעבוד רק משמרות לילה. מדוע? משום שאי אפשר היה להתמודד עם הריח שנדף מגופו. כשהיה רוצה לחלץ עצמות ולשחרר מתח היה הולך לשירותים, חולץ נעליים וטובל את רגליו היחפות באסלה.

רוב הסיכויים שלפחות בחלק מהפעמים שעשה זאת הוא נעל את הסנדלים הללו לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully