וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שק לי בתחת, אילון": דרמת הענק החדשה של מאסק

יממה לאחר שפיטר באופן פומבי עובד טוויטר שביקר אותו, 20 עובדים נוספים של החברה קיבלו הודעה על הפסקת עבודה מידית, לטענתם משום שריכלו על הבוס בפלטפורמה להעברת מסרים מידיים

אילון מאסק רכש את טוויטר. באדיבות רויטרס/רויטרס

כנראה שאין גבול למה שאילון מאסק מסוגל לעשות. במהלך סוף השבוע פיטר הבוס של טוויטר 4,400 מתוך 5,500 עובדי הקבלן של טוויטר וביום שני פיטר דרך ציוץ את המהנדס אריק פרונהופר, בעל ותק של שש שנים בחברה. הכול החל כשמאסק התנצל על כך שהגלישה בטוויטר איטית בחלק מהמדינות והאשים את המערכות בחברה. פרונהופר צייץ בתגובה שזה לא נכון והשניים נקלעו לוויכוח. כשגולש נוסף פנה למאסק וציי. "נראה שאתה לא רוצה אותו בצוות שלך", השיב האחרון: "הוא פוטר". זמן קצר לאחר מכן נחסמה הגישה של פרונהופר למערכות.

וזה היה, מסתבר, רק המתאבן.

גם בשל הפרשה הזאת, שהפכה מן הסתם לשיחת היום בטוויטר, נוצר שיח במערכת Slack, פלטפורמת העברת המסרים המיידיים הפופולרית מאוד בארגונים בארה"ב (ולא רק, חלק מהאנשים משתמשים בה כתחליף לפייסבוק ולערוצים אחרים). במערכת הזאת ניתן, אם מחפשים טוב טוב, לעקוב אחרי שיחות, ומאסק חיפש גם חיפש. כ-20 עובדים, על פי ההערכות, קיבלו אתמול (שלישי) הודעות על הפסקת עבודתם - והם חושדים שזה קרה בגלל צ'אטים בסלאק. אחד מהם, ניק מורגן, בעל ותק של 11 שנה בחברה, חשף את המייל שקיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סשה סולומון פוטרה אף היא, וגם לדעתה זה קרה בגלל מסר בפלטפורמה: "הרגע פוטרתי בגלל shitposting", כתבה, "אמרתי את זה בעבר ואומר את זה שוב: שק לי בתחת, אלון".

כן, נראה שטוויטר הוא מקום שממש כיף לעבוד בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully