וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש הזה יחזיר אתכם 200 שנה לאחור (וזה דבר טוב)

MyHeritage משיקה את היישום AI Time Machine, המאפשר לכל אחד להפוך עצמו לדמות מן ההיסטוריה באמצעות תמונות מחיי היומיום

חברת MyHeritage, המובילה העולמית לחקר וגילוי ההיסטוריה המשפחתית השיקה היום את ה-AI Time Machine, יישום חדשני ומהנה שיוצר תמונות של אדם בתקופות זמן שונות לאורך ההיסטוריה באמצעות טכנולוגיית AI והמרת טקסט לתמונה. ניתן לשתף בקלות את התוצאות המהממות וההיפר-ריאליסטיות במדיה החברתית ולהשתמש בהן כתמונות פרופיל כדי להדהים חברים ובני משפחה.

היישום AI Time Machine מתבסס על טכנולגיה בשם Stable Diffusion, והשימוש בה נמצא תחת רישיון של MyHeritage אותו קיבלה מחברת Astria, המתמחה ביצירת תמונות AI חדשניות בהתאמה אישית. השימוש ביישום קל ופשוט: מעלים בין 10 ל-25 תמונות של אותו אדם שצולמו בתנאים שונים ובמחוות גוף שונות. לאחר מכן היישום מפיק סדרת תמונות של אותו האדם על ידי התאמה ושילוב בין התמונות שהועלו לבין עשרות ערכות נושא המתאימות לתקופות היסטוריות שונות שהוכנו מראש. כמה קליקים בעכבר, וכל אחד יכול לראות איך היה נראה כלוחם יווני עתיק, מצרי מתקופת הפרעונים, אביר מימי הביניים, גברת ויקטוריאנית, היפי משנות ה-60 או אסטרונאוט בחלל. את התוצאה ניתן להוריד כקולאז' של 8 תמונות - ולשתפן בקלות.

"אנו ב-MyHeritage מפתחים כל העת דרכים חדשות ומגניבות שיעזרו לחבר אנשים להיסטוריה המשפחתית שלהם", אמר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage. "במהלך שלוש השנים האחרונות השקנו יישומים טכנולוגיים מוצלחים רבים המתבססים על הכוח של בינה מלאכותית, כדי להפיח חיים מחודשים בתמונות היסטוריות. היישום AI Time Machine הוא טוויסט חדש בעלילה - יישום המזמין אתכם לצאת למסע אל העבר, ולראות את עצמכם כפי שאולי הייתם נראים בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. תוך כדי תהליך הפיתוח, השאלה שחזרה על עצמה שוב ושוב בקרב הצוותים היתה מתי זה כבר יהיה מוכן, כדי שנוכל לשתף את התמונות המדהימות שלנו!"

"אנו שמחים לשתף פעולה עם MyHeritage כדי ליישם את הטכנולוגיה שלנו בתחום ההיסטוריה המשפחתית", אמר אלון בורג, מייסד משותף ומנכ"ל Astria. "בינה מלאכותית יצירתית היא חזית חדשנית ומלהיבה ואנחנו מאוד נרגשים שהשילוב הזה ייצור חוויות מהנות ומשמעותיות עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם."

AI Time Machine היא התוספת האחרונה לחבילת טכנולוגיות הצילום המתקדמות שמיצבו את MyHeritage כמובילת השוק לשיפור תמונות משפחתיות ישנות. חבילת תכונות הצילום של החברה כוללת את Deep Nostalgia, המעוררת לחיים תמונות סטילס, שכבשה את העולם בסערה והזניקה את MyHeritage לראש טבלאות חנות האפליקציות בעשרות מדינות; Photo Repair, המתקן אוטומטית שריטות וקמטים; MyHeritage Photo Enhancer, המחדד פרצופים מטושטשים; MyHeritage In Color, אשר צובע אוטומטית תמונות בשחור-לבן ומשחזר את הצבעים בתמונות דהויות; ו-DeepStory, שגורם לתמונות המשפחתיות לדבר. ביחד, נעשה שימוש ביישומים אלו יותר מ-200 מיליון פעמים מאז יציאתם לשוק. כלי עיבוד התמונות של MyHeritage מייצרים קשר עמוק עם המשתמשים, מגבירים את העניין בהיסטוריה בכלל ובהיסטוריה משפחתית בפרט, וחושפים בפני קהלים חדשים את תחום הגנאלוגיה המרתק.

למרות שהתמונות שמופקות על ידי AI Time Machine נראות מציאותיות ביותר, הן עדיין נוצרו על ידי בינה מלאכותית, ולא מדובר בתצלומים אותנטיים. בהתאם למחויבות של MyHeritage לשימוש אחראי בבינה מלאכותית, יוטבעו אייקונים ("סימני מים") לכל התמונות שנוצרות על ידי AI כדי להבדיל בינן לבין התמונות המקוריות. התמונות שמתקבלות נהדרות לשיתוף בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בווטסאפ ובשאר הרשתות החברתיות.

יישום ה-AI Time Machine זמין כעת, וניתן להגיע אליו דרך גלישה לאתר MyHeritage במחשב השולחני, או באמצעות דפדפן האינטרנט במכשירים הניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully